tisdag 23 juni 2009

En vinnare

Det var inte särskilt svårt att utse en vinnare.

Simon Bergqvist, 17 år:
"Jobbar som telefonförsäljare på glocalnet och säljer ruttna pissabonemang, finanskrisen verkar ju inte direkt ha slagit på mina vänner som åker till rhodos och liknande medans jag sitter och ringer till folk från klockan 15.00-21.00 varje dag men de är smällar man får ta. Som grädde på moset missar jag även hultsfredsfestivalen."

Han kanske inte fattade det själv, men innehållet i hans motivering kommer troligen göra hans sommar ännu sämre. Det blir nog inte så mycket mer försäljning av "pissabonnemang" för Simons del... Men desto mer Rockband! Grattis, Simon! Mejla mig nu din hemadress.

8 kommentarer:

  1. Haha... gud vilken rolig tävling! Att jag missade den. Hade ju kanske vunnit med min tråksommar i öknen i Dubai!
    Följ mig på http://lovisahegborn.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Fan att jag missa tävlingen, han har ju ändå ett jobb. :(

    SvaraRadera
  3. För helvete Calle!
    Jag gejmar ju som en dåre och är en rackare på tvspel. Plus. PLUS! - att mina trummor nyss pajat. Men det är väl självklart att någon instängd jobbarjävel ska få dom.

    Fan Calle, fan!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Helt klart en värdig vinnare, som jag sa jobbar jag som också som telefonförsäljare. sitter och säljer för ett fläskigt företag just nu. Fyfan...

    SvaraRadera
  5. Eller jag kanske kunde ha varit värdig vinnare med min sommar instängd i källaren! Faan nu kommer farsan och ska våldta igen, måste gå.

    SvaraRadera
  6. MEN VA, vet du vad jag skulle kunna göra för en "shulman" landslagströja? finns det inte fler? Jag ska stå i en kassa hela sommaren, och mina drunkna kompisar kommer att komma till mig och beställa fyllekäk. OCH hälften drar utomlands.

    SvaraRadera
  7. Jag lade på luren i örat på en väldigt jobbig Glocalnet-försäljare en gång. Ja, jag vet att det var lågt av mig. Men inte lägre än Glocalnet...

    SvaraRadera
  8. FÖR HELVETE CALLE, Simon vann sämsta julklapp med ett rör pringels. Du har mig veteligen fortfarande gett honom den julklapp de lovade. Varför skulle du ge honom nått nu?? Du är opålitlig. Inte undra på att tjejer gör slut med dig...

    SvaraRadera