söndag 13 december 2009

Julklapp

Igår åt jag och Anitha brunch på Zink.Ni borde pröva det! Mycket trevligt och gott. Men skit samma. Det hände någor roligt efteråt, då vi skulle köpa julklappar till varandra. Vi sa: "Vi ses om en halvtimme utanför Riche" och gick åt varsitt håll.

Fem minuter senare stormar jag in på Bottega Veneta-butiken. Ser Anitha där. Och hon ser mig. Och vi skrattade.

Det kanske inte låter så roligt. Men det var det. Kanske var det ett sånt där event man måste ha varit med om för att uppskatta. Ja ja. Kolla klart på vad det är ni kollar på nu, så ses vi imorgon.

6 kommentarer:

  1. Det blir dyra julklappar i år! Det är kul att ni tänker i samma banor!

    SvaraRadera
  2. Du ser ut som Cimon från Paradise Hotel fast 20 år äldre i din senaste film, Bra eller dåligt?

    SvaraRadera
  3. Får jag fråga.. Vad fan gör DU på Bottega Veneta ?

    SvaraRadera
  4. Tycker att du liknar han Cimon i Paradise Hotel. Samma ögon, sådär "trött, ledsen hundögon". Sedan har ni ju också liknande frisyrer. :)

    SvaraRadera
  5. Jag hörde att Eriks flickvän stod kvar i kassan där jättelång tid.

    SvaraRadera