onsdag 23 februari 2011

Äntligen!

Varje gång jag är med i tidningen - det händer förvisso inte alltför ofta - blir jag missnöjd. För de använder "pressbilder" - bilder de har rätt att använda hur de vill. Det finns inte så många såna där bilder. Men gemensamt för dem alla är att de är hemska. Jag hatar dem. Min fåfänga glädje över att vara med i tidningen förbyts i skam över hur jag ser ut. Som en ledsen hund. Så äntligen! Hard Hat tog in en riktig fotograf som fotade oss allihop. Per Mikaelsson. Här är en av bilderna på mig.

Nu ber jag: radera alla hemska pressbilder! Den här bilden är ok. Även om jag skelar nåt överjävligt.

8 kommentarer:

  1. Ah, den är fin. Och skelning är sexigt, det vet alla. Det finns något vackert i det där att inte vara symmetrisk och "perfekt".

    SvaraRadera
  2. Misstänker att Expressen inte kommer hörsamma din önskan :)

    SvaraRadera
  3. Var glad att du är med i pressen, inte alla som har den förmånen....

    SvaraRadera
  4. Tycker du borde byta brillor...till en rakare modell..en lite mindre variant. Annars var bilden jättefin!

    SvaraRadera
  5. vilka läppar, mums

    SvaraRadera
  6. Jag gillar dina bågar. Det känns som "du" att ha 50+ brillor. På riktigt.

    SvaraRadera