torsdag 17 februari 2011

Inte långt kvar nu

Inte många timmar kvar nu. Praktiska rövgrejer som måste fixas idag. Smokingen och skorna och ringarna och spriten. Sen har jag middag hemma med marskalkarna ikväll och sen hjälper mina underbara bestman Christoffer mig med den sista nervositeten imorgon.

Inte glömma ringarna, Calle. Det är min största fasa. Att jag glömt ringarna när jag står i kyrkan. Eller att jag av någon idiotisk anledning har mobilen i fickan och att den RINGER när vi står där framme. Eller att jag ska vara dålig i magen. Att jag helt enkelt skiter ned mig. Det skulle inte se snyggt ut.

17 kommentarer:

  1. Det kommer gå så sweet som aldrig förr! Bry ett ben, break a leg.

    Lick a tittie! (en amerikansk poolare som tycker att lycka till låter så.)

    Kör nu bara!

    SvaraRadera
  2. Glöm inte risken för kaskadspya under vigselakten. Jag har en kompis som är präst, viger folk hela tiden.
    Händer några gånger per år att han ser en präktig kaskadspya i kyrkan.

    SvaraRadera
  3. "Att jag helt enkelt skiter ned mig." hahaha, väldigt roligt :-)

    äsch, klart d kommer gå bra!!

    SvaraRadera
  4. Haha! Förhoppningsvis har du inte sån otur att du skiter ner dig. Undra om de har hänt någon stackare? De kommer gå bra"!

    SvaraRadera
  5. Om du vet att du kan bli körig i magen så ta Imodium så behöver du inte fundera på det.

    Hur som helst så kommer det garanterat bli en bra dag. Ni lär ju bli gifta oavsett om du glömmer ringarna, mobilen ringer eller..ja till och med om du skiter ner dig så kommer ni att gå ut ur kyrkan som gifta.

    SvaraRadera
  6. haru ingen högtidsdräkt pöjk?

    SvaraRadera
  7. Åh det kommer gå så bra så. Jag blir helt kärleksrusig av er två.

    Drömde förresten om er i natt, sjukt, ni anställde mig på ert café, men oj vad jag fick tjata.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  8. Äsch alla såna där småfel går att skratta åt i efterhand tror jag! Det kommer gå skitbra och ni kommer vara sjukt snygga.

    SvaraRadera
  9. Du får väl grunda med ett par Imodium. Sen kommer inget ut den vägen i allafall...

    SvaraRadera
  10. Ta en imodium+ så skiter du garanterat inte på 12h :)
    Alla lyckönskningar!

    SvaraRadera
  11. Du kommer inte skita ner dig eftersom du kommer till att vara så nervös på morgonen så skiter du ut allt innan. Ha telefonen på ljudlös. Lägg ringarna på någonting du alltid har med dig så glömmer du dom inte, det kan vara tillexempel snusdosan eller telefonen.

    All lycka till dig och Anitha! Ni är ett underbart vackert par.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. När det väl är dax så kommer det att gå sååå bra, jag lovar:)

    Lycka till nu på eran fina vackra dag.
    Snart har du en vacker hustru!

    SvaraRadera
  13. Du kommer att få en underbar dag! Vill rekommendera dig att ta det mkt vackert med drycken, det är en dag man vill minnas alla detaljer på så ta en bläcka vilken annan dag som helst istället! Stor kram och kom ihåg att det är er dag, bara njut av att det nu är era vänners tur att underhålla er! Eva

    SvaraRadera
  14. Det kommer gå så bra så, glatt bröllop!

    SvaraRadera
  15. bästa lyckönskningarna till Dig och din fina Anitha!!! Allt kommer gå bra.

    SvaraRadera
  16. Christoffer tar hand om ringarna och lägger undan mobilen åt dig. Du kommer inte behöva den på hela dan ändå. Alla är ju där! Sen tar du imodium mot eventuell plötslig diaree.

    SvaraRadera