lördag 20 juni 2009

Här är min kärlek!


Här är min tjej. Jag säger ju det - ska vara ärlig med allt här på nya bloggen. Allt. Och jag är så glad att jag har träffat henne. Så glad. På precis alla sätt. Har aldrig skrattat så mycket med någon. Och vi kan prata på allvar också. Och så finns allt det där andra OCKSÅ! Det är lite för bra, nästan.

Så är jag så jävla glad för det som kommer med också. Hennes vänner, till exempel. Underbara. Jag firade midsommar med hennes kompis Lotta och Lottas föräldrar. Vi skrattade och vi drack snaps och sen bastade vi och jag visade dem hur man piskar sig med björkris och fan vad det låter tramsigt. Men det var så mycket kärlek.

Ni unnar väl mig detta?

72 kommentarer:

  1. Kör på för fan Calle!

    SvaraRadera
  2. Absolut! Hon är jättesöt förresten! =)

    SvaraRadera
  3. fan vilken snygging!

    SvaraRadera
  4. Smaskigt värre!

    SvaraRadera
  5. givetvis lilla gulliga calle! hon ser jätte rar ut!!

    SvaraRadera
  6. Självklart unnar vi dig att vara lycklig, självklart. Vad fin hon är! Way to go

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat calle! Andra inlägget och bloggen andas redan kärlek och succé. Grymt kul för dig

    Du kanske jobbar bäst utan nån som kollar dig över axeln, schulmania lägger i nästa växel när bloggandet sker på ditt sätt, Nu kör vi!

    /callekula

    SvaraRadera
  8. Absolut. Du förtjänar all lycka!!! Fin är hon också!!!

    SvaraRadera
  9. Kul å läsa din blogg igen=D

    SvaraRadera
  10. Det finns få saker i livet som är mer känsofylltsom att komma hem från en lång, lång resa. Vi ska inte uppförstora detta, men nog känns det som att man kommer "hem" när man besöker den här lilla hörnan och kan konstatera att cirkeln sluts.

    SvaraRadera
  11. Unnar dig absolut!
    Hon är vacker... hoppas ni får en härlig sommar tillsammans nu :)

    SvaraRadera
  12. Tja! :)

    Först och främst vill jag säga att din kärlek är väldigt vacker och jag hoppas ni har det bra tsm!

    Sen så vill jag fråga om du kan rösta på mig som Ren Stads nya anställda för juli månad? Vill verkligen ha det här jobbet och inte endast för pengarnas skull, utan för att jag är engagerad och jag vill starta en blogg och få den till super! Just nu så är det rätt så jämt där uppe i toppen, men jag ligger ju etta för stunden. Sen så är det också så att jag har Crohns Sjukdom, och har haft det i 4 j*vla år! Det finns en ny behandling som är väldigt dyr men som heter Aferes behandling där 60 procent av de behandlade har kunnat bli helt friska! Jag vill även lägga pengar på det men det kostar 14000 faktiskt. Så snälla hjälp mig som du hjälpt en annan innan!

    Ciao

    SvaraRadera
  13. så väldigt roligt, calle. att du fortsätter blogga och att du är kär. lycka till med allt! önskar dig och din vackra flickvän en fantastisk sommar - lev livet! hälsningar anitha i blekinge

    SvaraRadera
  14. självklart! :D

    SvaraRadera
  15. härligt! härligt med lite positiva kommentar också.

    SvaraRadera
  16. Calle, Calle, Calle !!!

    SvaraRadera
  17. Underbart! Men mest underbart är att du fortsätter blogga!

    SvaraRadera
  18. Klart att vi gör det Calle :) Lycka till med tjejen. Btw, vad heter hon? :D

    SvaraRadera
  19. SUCCE!!! Fan Calle, du är på gång nu. Fortsätt så här. Du är grym!

    SvaraRadera
  20. *Skulle du vilja tjäna pengar på din blogg om du fick chansen? Svara gärna på frågan i min blogg. Ha det bra! :)*


    http://zlundin.blogg.se

    SvaraRadera
  21. Ja självklart! Jag vill också ha nån. Tidigt i morse på väg hem gick jag förbi ett skyltfönter med en bok om hette. How to make anyone fall in love with you. eller nått liknande. Kanske skulle köpa den... Jag vet vem jag vill ha, men inte riktigt hur jag ska bära mig åt..

    SvaraRadera
  22. Kul! Grattis.
    Skönt att du fortsätter blogga.

    SvaraRadera
  23. Klart man unnar dig all lycka men jag kan inte fatta att alla tycker hon är så snygg iofs.

    SvaraRadera
  24. Jag dör inom två månader Kalle och ändå läser jag din blogg. Det måste du väl ändå tycka är ganska stort.

    Njut av att du kan skratta!

    /Canserläsarn

    SvaraRadera
  25. Grattis Calle!
    Hon är jättevacker.

    SvaraRadera
  26. Klart som fan, är så glad för att Schulmania är tillbaka där allt började!

    SvaraRadera
  27. David Fogelström21 juni 2009 kl. 01:17

    Ye, en riktig pudding du skaffat!
    Skitkul att du börjar blogga igen, yes!!

    SvaraRadera
  28. Jag unnar dig all lycka Salle!
    Snygg var hon också!
    Grattis!

    SvaraRadera
  29. calle, all lycka till er! ni är fina båda två :)

    SvaraRadera
  30. jättesöt tjej! lycka till!

    SvaraRadera
  31. älskar dig kalle. all kärlek till dig.

    SvaraRadera
  32. Kul! Supersöt är hon :)

    SvaraRadera
  33. självklart! puss

    SvaraRadera
  34. Självklart unnar folk dig det!
    Skönt att du har startat din blogg igen.
    Trist som tusan att inte 1000apor finns kvar.

    SvaraRadera
  35. Klar vi gör calle, folk borde kramas i stället för att braka.

    SvaraRadera
  36. HÄRLIGT! Så söt och du med! Roligt att du fortsätter blogga!

    Ann

    SvaraRadera
  37. Bra att du fortsätter blogga OCH riktigt kul att du hittat en ny kärlek. Det är därför vi lever....typ. För kärleken alltså.

    SvaraRadera
  38. Men calle, detta förstörde ju mina planer... Aja, grattis!!

    SvaraRadera
  39. Så klart vi gör Calle!

    SvaraRadera
  40. Vart är din tjej ifrån? Egypten? Tunisien?

    SvaraRadera
  41. Vilken skönhet! Lycka till!

    SvaraRadera
  42. helvette vad underbart! jag blir nästan avundsjuk. underbart att du bloggar igen. det gjorde min dag!

    SvaraRadera
  43. Härligt att höra! Kör i vind! Vi unnar dig mer än vad du ibland kanske tror. Ha det bra, Kram Bananas

    SvaraRadera
  44. Grattis och lycka till!

    SvaraRadera
  45. Vad fin hon är. :)

    SvaraRadera
  46. Roligt att höra! :)

    SvaraRadera
  47. grattis calle /Karin

    SvaraRadera
  48. Måste vara en yiddish babe?

    SvaraRadera
  49. Härligt. Kärlek är fint. Lycka till med den över sommaren

    SvaraRadera
  50. vad kul.. grattis å kul att du fortsätter blogga..=)

    SvaraRadera
  51. Jävligt snygg. Hon SER helt perfekt ut, på alla sätt du beskriver. Härligt!

    SvaraRadera
  52. Jag såg er i Riddersvik :)

    SvaraRadera
  53. åh nej! var tog mongot vägen? Gillade henne mer. Du passar inte med en gammal tjej.

    SvaraRadera
  54. Julia, var tog hon vägen? Tycker ni passade ihop. Synd hon är en bra tjej annars... Lycka till med den nya

    SvaraRadera
  55. Jag är jätteglad för din skull Calle! Och så jäkla glad att du fortsätter blogga! <3

    SvaraRadera
  56. Jag gillade annars hon du drog med hem som du kallade mongot. Ni passade, hade äktenskapstycke...

    SvaraRadera
  57. Anitha Flink va? Fin tjej dedär.

    SvaraRadera
  58. Foto fgfrån Facebook

    SvaraRadera
  59. Är hon inte samma tjej som kallade dig för "surtant" förra året, i samband med att ni blockerade Belinda Olsson?
    Kolla på denna artikel:
    http://www.resume.se/nyheter/2008/04/08/belinda-olsson-blockeras-a/index.xml

    SvaraRadera
  60. Rädd för att få barn som liknar dig? Blandning av etniciteter är motbjudande

    SvaraRadera
  61. Anonym, nej - det ar blandning mellan idioter som ar motbjudande.

    Hoppas du forblir singel resten av ditt liv, for mansklighetens basta.

    SvaraRadera