lördag 20 juni 2009

Vi kör!



Fuck it all. Jag bloggar här istället. Schulmania är alltså tillbaka. Och nu är jag helt och hållet oberoende. Ingen ger mig pengar. Så ingen kan påverka mig. Det är så det ska vara, va? Jag tycker det. Det här är äkta.

Jag heter Calle Schulman. Det här är Schulmania. Och nu undrar jag om ni är med mig på den här bloggen som bara drivs av två saker: själ och hjärta.

På måndag drar jag igång ordentligt. Bekräfta er närvaro i kommentarsfältet, så börjar vi prata med varandra. Ok? Ok.

346 kommentarer:

  1. hej calle! jag blev först först hihi

    SvaraRadera
  2. Vi är med Calle!

    SvaraRadera
  3. Jag är med dig, hjärtat!

    SvaraRadera
  4. Fan vad gött kompis!
    Pöss!

    www.finest.se/farzadramin

    SvaraRadera
  5. Jomenvisst Calle

    SvaraRadera
  6. Härligt att du kämpar vidare!

    SvaraRadera
  7. *räcker upp en hand*

    SvaraRadera
  8. Kör fullt ut nu Calle, som i begynnelsen då du var som bäst! Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Definitivt MED!!!!!!!!!! / T

    SvaraRadera
  10. jag är på segertåget

    SvaraRadera
  11. är med dig, vid din vänstra sida.

    SvaraRadera
  12. Skoj att se dig igen.

    SvaraRadera
  13. Vi är med dig Calle! härligt!

    SvaraRadera
  14. Gött! Kör för fa-an!

    SvaraRadera
  15. Underbart. Kör på.

    SvaraRadera
  16. Självklart är vi med dig! en gång schulmania, alltid schulmania.

    SvaraRadera
  17. Good for you! Moving On..

    SvaraRadera
  18. Härligt, kommer läsa dagligen! GOGO!

    SvaraRadera
  19. Denna åker in på Favoriter, precis som den förra!

    SvaraRadera
  20. Jag är med!!/ Mari

    SvaraRadera
  21. För fan, ni kör vi. Hälsningar från Värmland

    SvaraRadera
  22. Jag är med, du är nu med i favoritfältet!

    SvaraRadera
  23. kör föfaan! :)

    SvaraRadera
  24. NUUU KÖÖÖÖÖÖÖR VIIIIIIII!!!!!!!!

    SvaraRadera
  25. Skriv. Du behövs./mijakivi

    SvaraRadera
  26. Olle med jackan20 juni 2009 kl. 16:23

    Det går bra att börja nu.

    SvaraRadera
  27. klart som fan vi e med... från andra sidan atlanten

    SvaraRadera
  28. Jag är med dig, Calle!

    SvaraRadera
  29. Grymt Calle! Det här gillar jag starkt!

    SvaraRadera
  30. givetvis är jag med!

    SvaraRadera
  31. gööööööööött!

    SvaraRadera
  32. oldfag reportin in.

    SvaraRadera
  33. Tackar faan för att du e tillbaka Calle...har inte vetat vad jag skulle göra av dagarna om man inte kan få läsa din blogg! Kör i vind nu Calle!

    SvaraRadera
  34. Jag är fullständigt med dig, Linnègatan rules over all!

    SvaraRadera
  35. Kvart över 16. runken är precis klar. Nu åker vi!

    SvaraRadera
  36. Hey Ho! Let's GO!

    SvaraRadera
  37. är med såklart!!

    SvaraRadera
  38. Härligt att du fortsätter! Kommer att följa dig slaviskt:)

    SvaraRadera
  39. Kom igen nu snygging, skriv påååå!

    SvaraRadera
  40. saklart vi ar med.

    SvaraRadera
  41. Tja, calle kul att du fortsätter blogga. Men du MÅSTE byta design på bloggen.

    SvaraRadera
  42. klart man är med!!

    SvaraRadera
  43. im with you honeypie.

    SvaraRadera
  44. Vi är med! Särskilt med schulmania igen!

    SvaraRadera
  45. Springbreak, woho!

    SvaraRadera
  46. Det var tråkigt med 1000apor. Har följt er sedan sidans födsel och jag kommer nu sörja dess död. Samtidigt känns det lite pirrigt att följa dig här. Jag tror att detta kommer bli bra, mer äkta liksom! Kör hårt nu Calle, jag är med hela vägen!

    SvaraRadera
  47. Visst är jag också med..det blir nog roligt

    SvaraRadera
  48. du kan lita på mig! kommer dock sakna kanonsajten 1000 apor :(

    SvaraRadera
  49. självklart här!

    SvaraRadera
  50. Något bakfull men definitivt med!

    SvaraRadera
  51. Ja för fan, kör!

    SvaraRadera
  52. yesss alltid med dig

    SvaraRadera
  53. Vad hände med 1000 apor? Det kom så plötsligt? :o

    SvaraRadera
  54. Liftoff. We have Liftoff.

    SvaraRadera
  55. Christina Liljenberg20 juni 2009 kl. 17:34

    Jag är så jävla mycket med!

    SvaraRadera
  56. Go Calle!! Jag är med!

    SvaraRadera
  57. Jag har hittat hit, kör på!

    SvaraRadera
  58. Jag gråter, är jag galen? Har du också gråtit Calle? Tack.

    SvaraRadera
  59. jag är med. Hankatt
    www.metrobloggen.se/jonaslindh

    SvaraRadera
  60. Puss Calle vad glad jag blir!

    SvaraRadera
  61. Klart man hänger me!

    SvaraRadera
  62. Så du fick inte skriva vad som helst i din förra blogg pga att du fick betalt för det? Vilket lurendrejeri! :(

    SvaraRadera
  63. vi är med dig!!!! självklart... har saknat dig varje sekund sedan igår då tusen apor la ner. Puss och välkommen tillbaks till verkligheten. Det här blir fantastiskt.

    SvaraRadera
  64. klart som fan att jag är med!

    Kärlek - John

    SvaraRadera
  65. Count me in! jag släpper dig aldrig. Känns som att det här kan vara början på det största, lite toppen av ett isberg och det där tänket.

    Kör hårt Calle, vi finns med dig

    / callekula

    SvaraRadera
  66. Så himla skönt att du är tillbaka här.
    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  67. Ja!
    Jag är här!
    Kör på bara!!

    SvaraRadera
  68. Jag är alltid med dej Calle!!!=)

    SvaraRadera
  69. Ja kan väl va på ba för sakens skull...
    Daniel Kamali @ facebook (=

    SvaraRadera
  70. Faan vad roligt det kommer bli att följa den här bloggen!

    SvaraRadera
  71. Och jag hänger med på ett hörn :-)

    SvaraRadera
  72. såklart att jag är här.

    SvaraRadera
  73. I'm in!

    :-)
    Salomon

    SvaraRadera
  74. nu är jag häääär

    SvaraRadera
  75. Klart jag är med dig Calle!

    SvaraRadera
  76. Heja Calle! (Halvlek) 2009 - year of Schulmania!

    SvaraRadera
  77. ...ja. Jag är med...

    SvaraRadera
  78. Ja!! Jag är här!

    SvaraRadera
  79. Händerna i taket. SÅ klart!

    SvaraRadera
  80. Jag är här!!! Go for it dude!

    SvaraRadera
  81. Självklart är vi med!

    SvaraRadera
  82. Jag är med! Och det med glädje.

    SvaraRadera
  83. jag är med dig i alla lägen, calle.

    SvaraRadera
  84. Nu kör vi! Vi är alla med!

    SvaraRadera
  85. Calle, kör! Inga jävla censurerade Metronome-inlägg nu, spåra på...

    SvaraRadera
  86. Sträcker upp en hand

    SvaraRadera
  87. köööööööör

    SvaraRadera
  88. Jag e med! Underbart att du fortsätter! =)

    SvaraRadera
  89. HEJA!

    Nu blev jag så inspirerad att jag tänker lägga min egen bloggpaus på hyllan, nu jävlar ska det bloggas igen!

    SvaraRadera