måndag 22 juni 2009

Hur gör jag här?


Jag är inte särskilt hårig. Och jag undrar lite över det här brösthåret jag har. Ser ni? Det är sjutton hårstrån där. Ja, jag har räknat. Ska jag ta bort dem, eller?

Skulle kännas så otroligt fjantigt att raka bort dem. Eller, vilket Gud förbjude, att vaxa bort dem. För en man ska inte vara fåfäng. För en fåfäng man better be FUCKING good looking. Eller hur? Ska man vara fåfäng ska man vara håll käften-snygg. Och jag når nog inte dit hur mycket jag än försöker.

Ingen vänlig själ kan påstå att sjutton brösthår är vackert.

Män är ju inte särskilt vackra i stort. De är ju faktiskt inte det. Hur ful är en kuk, till exempel? Ofattbart ful, ju.

Vacklar lite här. Vill ju ha bort de där fjunen. Men skulle vilja att det hände på ett manligt sätt. Typ att de sveddes av när jag gick för nära en eld eller så. För en man vaxar ju inte. Eller? Säg nej. Så grillar vi i helgen. Och jag råkar gå för nära. Och så säger jag: "Äsch. det gjorde inte så ont."

37 kommentarer:

  1. Bort med håret röstar jag för. Personligen tycker jag att det ser bättre ut utan hår på bröstet, även om det bara gäller lite hår nu :)

    SvaraRadera
  2. Ta bort det med laser annars, både manligt å lär svida lite lagom gött.. du som ville ha en eld..inte så stor skillnad haha.. MVH Elena

    SvaraRadera
  3. jag har ett fint tips. ta bort håret med valfri metod, rakning, vaxning, pincettplockning whatever, sedan säger du till dina vänner - om dom undrar att det försvann under ovanligt vildsint sex. ingen kommer fråga hur, för det vill man nästan inte riktig veta. lögnen blir mer sann ju mer du säger den.

    SvaraRadera
  4. Ha kvar det. Det är väl ändå charmigt!
    Det är som när människor som egentligen inte har mycket hår på kroppen alls har två stora hårfläckar med långa hårstrån vid biceps/axlarna. Det känns som att de personerna är genier. Fattar? Riktiga genier. Lite så är det med 17 brösthår också, men du ska ha skjortan uppknäppt på fullaste allvar. Verka stolt. Geni!

    SvaraRadera
  5. Fast allvarligt talat, hur vacker är en fitta? Inget vidare eller hur. Det liknar ju...ingenting egentligen. En kuk kan dock vara vacker, långt ifrån alla, men den kan vara det.
    Ps. ta bort håret, samma "problem" själv och det är bara att dra en gång med rakhyveln så är det åtgärdat. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Vaxa!! så osexigt med hår på bröstet, och vem bryr sig om hur det försvinner?!

    SvaraRadera
  7. Gullig du........

    SvaraRadera
  8. Man kan ju låtsas att vaxning är ett bevis på hur säker man är på sin manlighet?

    SvaraRadera
  9. du får absolut inte raka! det blir sjukt oskön stubb och så kommer håren bli grövre. om de ska bort ska de vaxas eller noppas. men kanske ondödigt att vaxa för 17 hårstrån så fram med pincetten nu bara!

    SvaraRadera
  10. Jag tycker du ska ha kvar dina 17 hårstrån! Om du absolut vill ta bort dem, vaxa.

    SvaraRadera
  11. Jag tycker du kan låta dom vara. Men om du verkligen vil ha bort dom så ska du vaxa eller plocka med pincett. För rakning eller hårbårttagningskräm ger stubb och det vill du INTE ha på bröstet.

    SvaraRadera
  12. Jag vaxade min pojkvän - mot min vilja, jag tycker brösthår är assnyggt - och han har fortfarande bröstet fullt med äckliga äckliga finnar av detta. Och nu har håret hunnit växa ut över en centimeter igen så du kan ju gissa hur länge han varit finnig. Inga tecken på att gå över heller. Det var den sommaren utan bar överkropp nånsin, det.

    SvaraRadera
  13. ha kvar dom ! varför inte? :)

    SvaraRadera
  14. plocka bort dom med pincett då blir de lite mer långdragen smärta = )

    SvaraRadera
  15. Kukar är inte fula, de är, hmm, skrattretande i slappt tillstånd och lite roligt halvfarscinerande i styvt... Och låt dina 17 vara du...

    SvaraRadera
  16. Vad hände med mongot? Kan vi få veta hur det kommer sig att du hade 17 tjejer efter linda. Hur hann du det? Jag gillade mongot mer. Den nya tjejen ser för gammal och grå ut ju...

    SvaraRadera
  17. Jag tycker inte heller om den nya. Inte för jag sett bilder på någon annan men hon ser inte ut som om hon är kvinnan i ditt liv. Sånt syns och hon är det icke....

    SvaraRadera
  18. Nej du ska vaxa!

    SvaraRadera
  19. behåll dem! jag tycker det är fint! min pojkvän har ungefär likadant, har dock inte räknat om de är exakt sjutton stycken.. det är fint och charmigt, jag brukar ligga och smådra lite i dem när vi ligger och tittar på tv. annars blir det bara stubb, eller stekigt...

    SvaraRadera
  20. Jag och mina vänner pratade om det där i dag. Man borde, som tjej, inte skämmas för att man har håriga ben eller hår under armarna. Ändå är det fortfarande en grej år 2009. Sjukt. Samma sak är väl överförbart på män. Jag vill tänka så lite som möjligt på mitt eget utseende, eftersom sådant tar fokus från det viktiga och roliga här i livet! Så tycker jag att andra också ska göra!

    SvaraRadera
  21. Vaxa bort håret. Män är vackra och en omskuren hård kuk är otroligt vackert...annars är kukar rätt fula...framför allt slaka...

    Så bort med håret och förhuden om du nu har den kvar!

    /Emmy

    SvaraRadera
  22. Brösthår är aldrig fint! Det är bara att raka, eller varför inte vaxa ;)

    SvaraRadera
  23. fittor är fan det fulaste som finns.

    SvaraRadera
  24. vaxa bort dom, det gör jag på min kille och han är inte ett dugg fåfäng eller "snygg" (faktiskt rätt så sjaskig, gammal är han också...) men han ser ju bättre ut utan. Gillar din blogg, har följt den länge! Lycka till kram K.

    SvaraRadera
  25. Love you man... mer sånt här skit. Dina funderingar är så suggestiva. // Fille

    SvaraRadera
  26. Om du känner av omanligheten i vaxning kan du alltid göra något liknande fast lite mer hushållsaktigt. Varför inte låtsas få ett skrapsår på bröstet som gör att du måste bära plåster, preciiis på dina sjutton baby-bröst-hår. Nu kommer det, att ta bort plåster. Det isar i hela min ryggrad bara jag skriver det. Om du klarar av att dra bort/RYCKA!! salvequicks tygplåster utan att avge ett enda ljud så vet jag inte..då är du riktigt..ja..typ...manlig..typ..lite..sådär-du-vet..det gå rnte riktigt att sätta fingret på..

    Må väl!

    SvaraRadera
  27. Eller så kan du ju knäppa skjortan.

    SvaraRadera
  28. Jag säger bort med det, vem fan vill ligga och mysa och få käften ful med hår - Nej tack. Så plocka du bort dina 17 st små hårstrån med en pincett är mitt förslag.

    till anonyma jävln som skrev att en kuk va vacker?! Seröst hur självgod får man bli, eller är du bara bög!

    SvaraRadera
  29. Bort med håren! hellre inga hår en 17strån...

    SvaraRadera
  30. du lär ju epilera. det gör så överjävligt ont

    SvaraRadera
  31. Brösthår är inne. Släta pojkbringor är ute. http://www.thedailybeast.com/blogs-and-stories/2008-12-16/the-return-of-chest-hair/

    SvaraRadera
  32. behåll. det värsta som finns är att krama den där bringan när det börjar växa ut. stickigt mot mitt mjuka. tack men nej tack.
    /krumilur

    SvaraRadera
  33. Om det bara är sjutton hårstrå så kan du ju ta bort dom med pincett

    SvaraRadera
  34. Gaffatejp Calle, gaffatejp.

    SvaraRadera