lördag 5 september 2009

Mitt universum

Mina glasögon ligger i bilen. Jag ser inte så mycket. Känner mig sårbar då. Var hos Anton och Elektra ikväll och hade överraskningsfest för Loffen. Älskar mina vänner. Men for hem. Sitter på balkongen nu. Pyjamas nu.

Fylls ibland av så milda tankar om de jag har nära. Anitha, som fått mig att förstå hur det SKA kännas. Och min fina mamma. Och Nicke och Ninni och Sven och Signe. Och Alex, Amanda och Charlie. Och Anithas föräldrar. Och Dicken på jobbet. Och Anton och Pelle och Loffen och Erik och Stefan och Johan och Tommy och Jon och hela mitt sammanhang. Trivs väldigt bra. Mitt nät är starkt. Som vajrarna på Golden Gate.

Vad som än händer mig så kommer jag att klara mig.

Ni är mitt universum. Älskar er så mycket. Så svårt att säga på annat sätt.

19 kommentarer:

  1. En lycklig Calle! Värmer! Du är detta värd!

    SvaraRadera
  2. Fantastisk!Underbart att människor kan se och njuta av sin tillvaro!Tack för dina ord!

    SvaraRadera
  3. Tja!
    Säg åt din bror att sluta tjata om denna jävla "svinis".
    Fy fan va tråkigt.
    Vanlig jävla influensa o Alex tror att domedagen är här.ha,ha,ha,ha.

    ha d gott calle-balle

    p.s din blogg knäcker

    SvaraRadera
  4. Du är värdelös på ett sätt som känns i in i märgen. Nu har jag fan läst din överjävligt töntiga blogg för sista gången. Vad hände med ditt skrivande?

    Anitha kan också dra åt helvete.

    SvaraRadera
  5. godmorgon calle,

    vännät som vajrar. det är fint och starkt.

    och jonne; jag antar att du är ironisk och jag antar att du vill säga till calle att du gillar honom men du har svårt att utrycka såna känslor utan att säga nåt spydigt. Fast samtidigt tänker jag att få nån att känna nåt ända in i märgen, det är ganska fantasktiskt! Så du kanske inte är spydig, ja ja va vet jag!

    ha en skön söndag både calle, jonne och ni andra
    /K

    SvaraRadera
  6. Härligt att du är lycklig!

    SvaraRadera
  7. Va fint skrivet! Bra att känna sig stark o lycklig, grattis!

    SvaraRadera
  8. Lite läskigt att du ofta är på exakt samma humör som jag :s Känner precis likadant just nu! Om alla runt mig, och mitt liv.

    SvaraRadera
  9. det bästa på länge: http://www.youtube.com/watch?v=Eenjz0JqMxo

    SvaraRadera
  10. Vad fint!! "Som vajrarna på Golden Gate"

    SvaraRadera
  11. Bra det, att du känner dig trygg...

    SvaraRadera
  12. och vi älskar dig calle!

    SvaraRadera
  13. Vem fan vill läsa om någon som bara blajar ur sig massa sentimental smörja.

    Säg det till dem som det berör istället som en riktig man. Varför tror du vi behöver höra om samma sak hundra gånger i rad.

    Tjaba.

    SvaraRadera
  14. Älskar dig med calle!
    skit i rassarna!
    Många kramar från Somalia!

    SvaraRadera
  15. Uppskattar känslor på bloggen!

    SvaraRadera