onsdag 9 september 2009

Tack vare er!

Hur mycket jag än skiter i hur många besökare jag har så kan jag inte låta bli att bli glad nu. Allt är såklart er förtjänst. Och jag älskar tanken att Schulmania har blivit så stor. Utan aggressivitet. Utan påhopp. Utan elakheter. Schulmania är stor utan allt det där hemska.

Schulmania är en snäll blogg.

Schulmania har 73 000 absolut unika besökare i veckan. Det innebär att jag är större än resume.se. Jag är större än mtv.se. Jag är större än Vi i fucking Villa!

Och jag älskar att vi sitter i den här båten, ni och jag. Nu ror vi vidare.

18 kommentarer:

  1. Jag är din enda läsare på Malta har jag hört, det är stort! /Joacim

    SvaraRadera
  2. Nu kör vi! Du och jag!

    SvaraRadera
  3. räknas alla som följer bloggen genom rss-läsare?

    SvaraRadera
  4. Åh, nämen... varsågod då, så lite så!

    SvaraRadera
  5. Men varför är det så få som kommenterar? Skittrist ju.

    SvaraRadera
  6. sandysomharkollochvillerväl9 september 2009 kl. 12:35

    Hörru! Du glömmer väl inte att Anita har namnsdag idag????

    SvaraRadera
  7. Jag är med. Men saknar körv snacket. Gillar du inte körv längre?

    SvaraRadera
  8. Du är bäst!!! Kör på!!!

    SvaraRadera
  9. Härligt Calle!
    Välförtjänt!

    SvaraRadera
  10. Kör hårt Calle! Stockholm behöver mer varma människor som dig och inte massa självupptagna iskalla as.

    SvaraRadera
  11. Bara för att du är absolut SKÖNAST calle!

    SvaraRadera
  12. Nice! Skriv liiiiite fler inlägg bara så hade jag blivit skitglad! Jag jobbar på kontor och har ganska trista dagar ibland... Men din, alex, vesslans, bingos och några andras bloggar gör mig glad!!

    /Jonas
    Trollhättan

    SvaraRadera
  13. Kör vidare ja! Det kan du ge dig på :)
    Grattis till den grymmaste bloggen ever!

    SvaraRadera
  14. Du är så himla bra!
    Läser bloggen varje da!
    Hurra hurra!

    Kärlek - Kers

    SvaraRadera
  15. Så länge du inte mäter med StatCounter är det lugnt. Använd Google Analytics istället, det är nästintill branschstandard att göra det för de som vill mäta gratis. Har själv 23,000 unika/vecka på min webbsida om rakade kaniner.

    SvaraRadera