onsdag 29 december 2010

Dagens




Just det. Det är en grej jag måste skriva. Mannen på bilden heter Pascal Engman. Kom ihåg honom. För han kommer bli framgångsrik. Utav helvete.

Han har varit på mig en del med lite olika grejer. Men framför allt för att lära sig vad jag gör. Vi har mejlat och setts ett par gånger. Sen fick han jobb på Nyheter 24, och det är bra. Även om det är skit. Riktig skit. Men ändå en bra skola. Själv gjorde jag samma läxa på Se&Hör. Man måste göra sånt där.

Han skriver bra. Är sjukt ambitiös. Väluppfostrad. Artig. Och det kommer gå väldigt bra för honom.

Kom ihåg att jag sa det! Jag är nämligen helt och hållet säker på att han kommer vara hög mediechef inom fem år. Kanske sju. Men ändå. Snart. Förutsatt att han slutar på Nyheter 24 i tid.

4 kommentarer:

  1. Värre var det väl ändå att han bloggade på Finest?

    SvaraRadera
  2. Han kommer säkert bli framgångsrik, det brukar ju sägas att människor med psykopatiska drag blir det :)

    SvaraRadera
  3. Jag älskade hans blogg! Har han ngn nu??

    SvaraRadera
  4. Hallå, du får ju fan ta och länka en människa du tillägnar ett helt inlägg puckolajnen!

    Här är Passes blogg; http://nyheter24.se/blogg/pascal

    Och här är min, hähä; http://nyheter24.se/blogg/alabama

    SvaraRadera