torsdag 2 december 2010

Har det







Vi killar får inte ha så mycket prål. Det är fånigt. Så vi får satsa på de få sakerna vi faktiskt får ha. Och nu har jag nog det bästa av det mesta en man får ha. Inte så mycket kvar nu.

Jag har skor som kommer hålla en livstid. Jag har en klocka som
Håller en livstid. Plånbok. Väska. Nyckelring. Och idag fick jag en necessär. Det var en födelsedagspresent från Anitha men hon kunde inte hålla sig från att ge den. Och jag kunde inte hålla mig från att öppna den.

De här sakerna är av så hög kvalittutta att de aldrig kommer svika mig. Älskar det. Mäns enda fåfänga.

Och så har jag ju en kvinna. Hon håller en livstid. Måste spränga mig själv i luften snart. Men innan dess behöver jag ha en resväska av håll käft-kvalitet.



2 kommentarer:

  1. Var köper man ett par skor som håller en livstid? Kräver att få reda på vart du köpt dom nu!

    SvaraRadera
  2. fy-fan vad bra din blogg är calle. när jag sitter hemma och känner mig som ensammanst, då tar jag och läser din blogg lite, och då blir jag alldeles varm. ville bara säga det.

    SvaraRadera