måndag 6 december 2010

Fyra bilder

Fyra bilder som är obegripliga i mitt bildbibliotek från helgen.


Var förbi Bangerhead.se. Där kan man köpa hårgrejer väldigt billigt. Ska ha en tävling på bloggen med dem. Det här paketet tog jag med mig till Anitha. Då blev hon glad.


Sen mötte jag upp representatives från min nya sparplats Nordnet. Känns bra. Vi skrev på papper. Snart kan jag sköta alla mina affärer med min iphone. Pröva själva!



Lördagen var jag på bröllop men var på sniskan och tog inga bilder. Det var härligt. Men! Igår var jag på inspelningarna av Stylisterna med Sofi och Frida Fahrman. Det där kommer bli riktigt bra!



Sen åt jag riskakor. Med bra frisyr.

2 kommentarer:

  1. Den sista bilden gjorde verkligen hela inlägget. Älskar't!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Du ser ut som Harry Potter! Eller var det uppenbart?!?

    SvaraRadera