fredag 31 december 2010

Middagen

Ajaj. Fick just feedback genom Alex av mannen i det tredje paret middagen. Inte populärt alls. Alex sa att han i det närmaste tog illa upp.

Att det inte är hur dyr middagen är som ska avgöra. Att han tycker att svart kaviar är "tjåsigt" och att jag är rökt om jag tror att jag kan KÖPA mig ur middagen.

Det handlar bara om "god och exklusiv smak". Och det kan jag, som ni kanske vet, inte så mycket om.

"God smak". Det låter dyrt det också. Om jag skippar dessert på bröllopet kan det gå.

Ni fattar inte! Fan.


8 kommentarer:

  1. Äntligen är du tillbaka. Kul att läsa!

    SvaraRadera
  2. du tror inte att han har hittat på den här tredje mannen?;)
    Mvh Louise
    ps! Tycker det är så fint att se att du och Anitha är så kära!:)

    SvaraRadera
  3. Marcus Dunberg, right?

    SvaraRadera
  4. Hur jävla svårt är det att ringa upp mannen i fråga med hatt i hand och prata igenom middagen? Förmodligen uppskattar han gesten samt att han får en chans att sätta sin prägel på maten. Vilket han verkar vilja! Alla blir nöjda och du behöver inte sitta med en kuk i arslet hela middagen, och kan istället ha trevligt!

    /T

    SvaraRadera
  5. Usch jo jag fattar!! Får ångerst av sådana situationer men åh vad roligt att läsa när andra får det också.

    SvaraRadera
  6. snälla kan man få tag på "värstings ockelbo? (A)

    SvaraRadera
  7. Kolla in Profylaxgruppen.com! Mekonomen-tjejen är en av deras instruktörer! Ni kanske stöter på henne om ni tänker gå profylax-kurs.

    SvaraRadera
  8. Fixa catering eller ännu hellre köp på Mattias Dahlgren (eller motsvarande) att ta med hem, det kan de säkert fixa.

    SvaraRadera