fredag 17 juli 2009

Min kärlek

Åt härlig frukost med Anitha imorse. Det var buffelmozzarella och
pain chocolats och fint kaffe och allt kändes så härligt
kontinentalt. Tills Anitha började prata om hur fet hon är. Kände
att det var svårt att hålla med henne om det. Och nu har hon åkt
till Ibiza och jag saknar henne så mycket. Är inte riktigt hel utan
henne. Nå. Är på Sturehof nu, och det får duga. Sturehof är min
älskarinna. Lite gammal, absolut. Men med klass. Sturehof ligger med
mig med stor diskretion. I Sturehofs ögon är jag bara en toy boy. Men
det är gott så. Nu kommer Polis-Jonas! Och jag kan sluta
låtsasblogga.

9 kommentarer:

  1. Vart är hon fet?????!!!!

    SvaraRadera
  2. älskar flamingon i bakgrunden btw

    SvaraRadera
  3. Hon menar att tjejer – i större utsträckning än killar – forlorar sig själv i sötsaker, som t.ex. choklad, glass etc. Sen kommer känslan av vanmakt. "Sötsakerna VANN IGEN!" "Jag känner mig tjock" betyder "jag forlorade igen…" oavsett om man verkligen är fet eller inte.

    SvaraRadera
  4. Jäklar vad hon kommer få smaka på korv där nere!

    SvaraRadera
  5. Varför har hon utomhusmöbler inne? det där är "verandamöbler" hahaha

    SvaraRadera
  6. Vad söt hon är! Och vad fan spelar 'inne' eller 'ute'-möbler för roll? Så länge det ser bra ut så.. Och wtf, det kan ju ha regnat ute? GAH.

    SvaraRadera
  7. varje kvinna har psykiskt "feta" dagar i detta liv. det känns som att vara kille och ha vinballe året om. inte kul. vä

    SvaraRadera
  8. Var försiktig med henne nu. Att sakna någon efter en timme ifrån varandra är äkta. Det är stort. Min kille och jag jobbar ihop, är tillsammans dygnet runt men så fort vi är 5 min ifrån varandra ringer någon eller så börjar vi smsa att vi saknar varandra. Man ska vara glad att få uppleva sån kärlek.

    SvaraRadera
  9. Lät som en jättegod frukost i alla fall :)
    Sweet!

    SvaraRadera