onsdag 12 januari 2011

Hej!

God morgon! Är ni sköna idag? Är ni coola?



18 kommentarer:

  1. Jajemen, in i kaklet.
    Hur går det med finmidagsplanerna?
    /galten

    SvaraRadera
  2. är ganska så cool, åker tåg fast man kan flyga #gillarjutåååg

    SvaraRadera
  3. Varit vaken hela natten, skönt att Sverige börjar vakna upp nu! :)

    SvaraRadera
  4. Halkade på Östermalmstorg inför förtjusande publik, känner mig inte cool. Sitter och på jobbet och försöker glömma...

    SvaraRadera
  5. Grejen är.... alltså, frågan i ditt inlägg- det är lite cool. Lite skönt sådär. Men att svara på frågan. Det blir ocoolt. FÖR. Säger jag: Aaa, fan! Idag är jag cool! Då blir det lite patetiskt. Ungefär samma som bönderna på fyran som ibland beskriver sig själva som "Väldigt roliga och charmiga"... Man kan inte beskriva sig själv så.

    Men jo. Idag är jag nog ganska cool ändå. Känner för lite skön soul på spotify idag. Det är väl lite coolt, aight? ;) //Denisan

    SvaraRadera
  6. Ja fan idag känner jag mig ganska cool, duschade och raka skrevet

    SvaraRadera
  7. Klart! Anitha har börjat blogga igen ju=) Fantastiskt kul!

    SvaraRadera
  8. Jo, jag är cool som fan!

    Jag släppte in bovärdar i mitt hem i morse (för besiktning), trots att jag är sjuk och ser för jävlig ut. Måste även tilläga att lägenheten ser ut som en pundarlya då jag inte haft kraft nog att städa.

    SvaraRadera
  9. Förkylning från helvetet men jag är cool ändå

    SvaraRadera
  10. Nej det är jag inte, plogbilen väcker mig hela tiden med sitt oväsen och blinkande. Duschade o raka skrevet ja med sammanträffande nog dock.

    SvaraRadera
  11. Jag är cool som faen. Sitta på café och plugga seminarieuppgift hela dagen tjoho!

    SvaraRadera
  12. Klart vi är, hela gänget

    SvaraRadera
  13. Kom igen nu Carl! LEVERERA!

    SvaraRadera
  14. Nej, jag är inte särskilt cool. Rätt skön och lite kul, snäll men lite arrogant. Cool kan man dock inte beskylla mig för att vara. :)

    SvaraRadera
  15. Du är så skön! Fan vad jag älskar din blogg!!!!! Så jävla störtt skönt, jag har skrivit det för ut men vilkan annan svensk bloggare skulle nöja sig med att fråga "hur är läget?" som ett blogg inlägg?! Inte en jävel. Skit i din statestik, kommentarer mm som du skrev i ett nyare inlägg, du är visst någonting! Du är nog den skönaste bloggsnubben i hela jävla sverige, skönaste bloggaren i hela sverige! Så skönt att klicka in på din blogg efter en jobbig dag och bara se ett blogg inlägg som detta. Finns inte ord för hur mycker jag älskar din blogg. Go Man!

    SvaraRadera
  16. Också här förkylningen från helvetet - annars cool

    SvaraRadera