måndag 17 januari 2011

Sjuk han är



Zlatan. Vad man älskar honom. Igår kväll kom jag på varför. Jo. För han är inte en lucky boy. Det är inte tur han har.

Har suttit i en kvart nu och tittat på målet från igår. Det är otroligt det han gör. För vid ett visst ögonblick som jag har försökt frisfrejma så tittar Zlatan upp mot målet. Han har ännu inte full kontroll på bollen, men tittar upp. Ser vad han ska göra. Mäter, ställer in och skjuter på en halv sekund. Och sätter det jävla aset!

Allt var en uträkning! Tänker inte ge mig förrän han är gäst i Schulman Show.

7 kommentarer:

  1. alltså, Calle. jag hatar fotboll, jag är inte så värst intresserad av Zlatan. men ändå ger du mig gåshud av denna texten, fy fan vad bra du är.

    SvaraRadera
  2. Zlatan som gäst i schulmanshow hade blivit det bästa som gått på svensk tv. Fixa, och satsa stort. Jag håller på er.

    SvaraRadera
  3. Anything is possible! Han tycker säkert ni är sköna

    SvaraRadera
  4. Jag reagerade på exakt samma sak när jag tittade på målet igår!
    Skakade på huvudet och rös. Gjorde jag.

    SvaraRadera
  5. Zlatan e kung. Hoppas du lyckas.

    Http://villavolvo.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. ge dig för helvete inte! fixa zlatan. då är du bäst. mer bäst än redan så att säga. nog med rövslickeri! god afton :)

    SvaraRadera
  7. Skulle vara typiskt han att ställa upp i något lite mindre bara för att jävlas med jihde o storfräsarna

    SvaraRadera