torsdag 20 januari 2011

Samtal

Alex ringde just upp mig:


Alex: idag ska jag vara med i Skavlan!
Jag: Fan vad kul! Är du nervös?
Alex: Skavlan! Hörde du det, din äckliga fitta?
Jag: Jag hörde. Grymt kul. Stort.
Alex: Din patetiska jävla nolla!
Jag: Va?!
Alex: Vad ska du göra i eftermiddag?
Jag: Jobba. Har möten.
Alex: Horjävel! Storebror ska till Skavlan!
Jag: Sluta säg så där.
Alex: Haha. Din bittra dvärgjävel.
Jag: Lycka till nu, Alex.
Alex: Haha. Dra du åt helvete medan jag är hos Skavlan.
Jag: Hej då.
Alex: Hej.



11 kommentarer:

  1. hahahahahah! skööööön

    SvaraRadera
  2. Haha, var det SÅ det lät...?

    SvaraRadera
  3. hahah så jäkla bra! hybris-alex

    SvaraRadera
  4. Skavlan är nog bland det största som har hänt honom:):)

    SvaraRadera
  5. HAHAHA! Så jävla kryddat men jag älskar det.

    SvaraRadera
  6. haha ni är så jävla underbara!

    SvaraRadera
  7. Hahahaha! Man måste älska er, dels på bloggarna men även på Twitter!

    SvaraRadera
  8. men pratar ni verkligen sådär med varandra. jag blir så ledsen!

    SvaraRadera