lördag 15 januari 2011

Vårt senaste dygn




Titta vad fint Alex och Amanda gjorde för oss igår! Vi var barnvakter över natt till Charlie. Och fick delikatesser. Hummer och skit.




Tyvärr hade Alex och Amanda inget godis hemma. Anitha bad mig leta. Till slut hittade jag chokladsåsen. Den låg och slumrade bakom buljongtärningarna.




Sen var vi på NK. Valde barnvagn! Det blir en rackare från Stokke. Xplory. Lite dyrare. Men mycket bättre. Fick en visning och blev övertygad. Nu är det bara färg och tillbehör kvar. Stokke. Känner mig cool redan nu.

9 kommentarer:

  1. 10000 kr för en barnvagn, det är 2000 kr mer än vad jag tjänade förra månaden! Då lär ungen glida fram mjukt över kullerstensgatorna.

    SvaraRadera
  2. Vilken suverän bildkvalle!

    SvaraRadera
  3. dom vagnarna och alla andra vagnar som är ”inne” nu är så fula :( ser ut som vagnar för ufon. Men smaken är som baken:)

    SvaraRadera
  4. Men Calle, dina bilder blir oerhört pixliga. Snälla, gör något åt detta! :(

    SvaraRadera
  5. Seriöst? Stokkes barnvagn ser ut som en golfvagn.

    SvaraRadera
  6. grymt! :) tror penny kommer ligga som en prinsessa i den :)

    SvaraRadera
  7. Hahah ja va hände med bilderna?

    SvaraRadera
  8. köp för fan inte en med små hjul! Jag kan tänka mig att det blir jävligt skakigt, jämför inlines och cykel! Mitt enda tips. Förresten, skippa lattehållaren också, lame!

    SvaraRadera
  9. varför tar du inte charlies gamla vagn?

    SvaraRadera