lördag 22 januari 2011

Samtal från Alex

Alex ringde just.

Alex: Såg du?
Jag: Vadå? Nyhetsmorgon menar du?
Alex: Inga konstigheter med den saken, din jävla äckliga hora.
Jag: Det var en trevlig intervju! Jesper är bra.
Alex: Skavlan igår. Nyhetsmorgon idag. Vad gjorde du då ditt lilla jävla as?
Jag: Hemma-mys. På Spåret och så. Anitha har varit lite krasslig.
Alex: Så jävla äckligt.
Jag: Va?
Alex: Att du inte unnar mig det här. Att du liksom MÅSTE ta upp ert äckliga barn.
Jag: Men lägg av. Du var grym både i Skavlan och i Nyhetsmorgon. Vi tittade ju.
Alex: Jante-fitta. Storebror är Sveriges mest efterfrågade man och du snörvlar om er fitt-unge. Patetiskt.
Jag: Ok. Bra. Kul.
Alex: Jag ska till Riche nu.
Jag: Ok. Ha det så bra.
Alex: Hej.
Jag: Hej.

9 kommentarer:

  1. Syskonskärlek :-)

    SvaraRadera
  2. underbart :D / hanna

    SvaraRadera
  3. Jag fullkomligt älskar de här dialogerna! Att ni (Anitha, Amanda, Alex och du) postar olika tolkningar/versioner/varianter på era bloggar gör det hela ännu bättre! Keep 'em comming! :D

    SvaraRadera
  4. Hur spetsad?
    Jävligt roligt dock.

    SvaraRadera
  5. du gjorde precis min dag, lite lite bättre.

    SvaraRadera
  6. Nu kanske du inte behöver reta dig på Marcus Birro eftersom han flyttar till Italien i vår skriver han i Expressen(Där han även skriver om näthat)

    SvaraRadera
  7. hahaha ååh återigen, älskar er.

    SvaraRadera
  8. http://translate.google.se/#sv|en|j%C3%84vla%20pretto.%20vilken%20f%C3%A5nig%20blogg.%20ska%20du%20ha%20n%C3%A5got%20ligga!%20eller%3F%20puss%20fr%C3%A5n%20malin

    lyssna på den i google translate. en hälsning från mig till dig :)

    SvaraRadera