måndag 10 januari 2011

Tv-kväll







Tv-kväll. Konferensresan var höjdpunkten. Det här är inte en plus-blogg. Men programmet var riktigt, riktigt bra.

Det enda felet var alla fulklippningar. Tycker det är roligt att sätta in pinsamma tystnader och så. Men här blev det lite för mycket.

Och han tokfan som var med i sekten - vilken sund själ! Vilken frisk kropp! Den klara blicken! Honom måste man älska. I evighet. God afton.

Nu tittar jag på svensk teves mest underskattade program Det Okända.

4 kommentarer:

  1. Hur gick den här damen från Måndagsklubben till Det okända egentligen? Det kanske blir så, Måndagsklubben var i vissa stunder briljant och i andra stunder bara sorgligt och obehagligt. Mest obehagligt.

    SvaraRadera
  2. Onekligen avvikande bedömning, konferenssåpan sågas redan av både recensenter och TV-publiken.

    SvaraRadera
  3. Calle! Måste bara berätta det här även om det känns lite genant. Vi hade sex i natt! Ja, i min dröm då så klart. Konstigt det där med drömmar. Jag har en underbar pojkvän som verkligen ger mig det jag behöver och jag tycker att du och Anitha verkar vara ett perfekt par, ändå så kan jag inte sluta tänka på dig den här morgonen.

    SvaraRadera