onsdag 12 augusti 2009

Dagens


Ge mig! Ge mig en kashmir-tröja! Men jag har ju en? Jag vet! Vad vill du ha? Men ge mig ett par Puma-puppor då! Jag har ju det också. Jag veeet! Vad är det du vill? Vad jag vill? Ja. Jag vill ha Acne!! Men sluta nu. Men ge mig det! Jag har ju det på mig! Är det kashmir? Ja. Cashmere? Ja, så kan man stava det. Men märke?! Det står Barneys i. Gah!!! Va? Gahhhh! Vadå gah? Mest att du har? Mest? Skjortan!!!! Ja? Ge mig den! Nu räcker det. Vadå räcker?! H&M-skjorta. AAAARRRGGHHHHHHHHHHHHNNNNGGGGKKJJJ! Va? Den var snygg. Tack. Ge mig din lukt då! Ska jag ge mig min lukt? Mest! Tom Ford Tobacco Vanille. Nu skjuter jag mig! Nej gör det inte! Jo nu sätter jag pipan i munnen! Men ta det lugnt! Ska JAG ta det lugnt?! Ja. Hår! Vadå hår? Vad har du i ditt hår din jävla fitta? Crew pomada. Bra. Ok? Ja, bra.

13 kommentarer:

  1. Calle. Jag förstår inte detta inlägg. Har du möjlighet att anpassa ditt ordval så att även dagens högintellektuella ungdom har möjlighet att ta del av det?

    http://www.youtube.com/watch?v=GohA-UEqauA

    SvaraRadera
  2. ha så jävla hilarious, speciellt efter schkürre, det gröna haaha

    SvaraRadera
  3. ahaha. mycket skojigt!

    SvaraRadera
  4. va? Jag fattar noll

    SvaraRadera
  5. Hahahaha. Så himla.. Bäst.

    SvaraRadera
  6. den som inte fattar kan ju ta o läsa nån blogg för hjärndöda... typ kenza eller nått

    SvaraRadera
  7. varför satan i helvete ser man inte dig på körvportalen? vore trevligt att se hur många körvar som följer dig!
    nu ska jag ner till banken och anhålla om nytt körvtillstånd!

    SvaraRadera
  8. Haha, fantastiskt. Du målar upp ett vackert scenario där. Bra där!

    SvaraRadera
  9. Gaah värsta must-have-inlägget!

    SvaraRadera
  10. HAHAHAHAHAHAAHAHAAAAA!!! BÄSTA PÅ LÄNGEE!!!! Fortsätt så här!!!

    PS. Tack för att du skänker mig lite lycka i min tenta-ångest, det var du och skatteåterbäringen som fick mig att dra på smilbanden idag! DS.

    SvaraRadera
  11. hahaha fan va roligt

    SvaraRadera