fredag 14 augusti 2009

Schulmania!


Ser ni? Jag ser KNAPPT för jag är full. Men det jag ser att jag har läsare över nästan hela världen. Allt som är vitt är Icke-Schulmania. Allt som är grönt är Upplyst! Äh. Skojar ju. Är lite packad. Var på Sturehof och åt kräfter på premiären. Ni fattar.

Inte så långt ifrån ändå! Jag har nästan världsherravälde.

Känner ni någon som bor i de där länderna som ännu är vita? Kan vi inte fylla upp dem? Kan ni inte säga till de där, för jag vet att någon av er känner någon i alla länder.

Så blir jag skyldig er en jävel sen. För det vore fint att säga till mina barn att en gång i tiden så läste hela världen vad er lille far skrev för trams.

Jag återrapporterar snart om ni hjälper mig. För jag tittar varje sekund.

23 kommentarer:

  1. om jag ändå inte hade varit så jävla kass på geografi och hade vetat vilka länder det är som är ''vita'' så hade jag kunnat kolla i telefonboken! men kan vi inte bara anta att hela världen + mars (de har väl hittat liv där nu eller vilken planet det nu var) läser din blogg slaviskt? tycker jag låter som en alldeles utomordentlig antagning (så heter det förmodligen inte)

    SvaraRadera
  2. Afrika hänger inte med.

    SvaraRadera
  3. Jag läste din blogg när jag var i Hongkong ett tag. Facebook var bort censurerat, men din blogg - jajemänsan, den slapp igenom filtret. Sätt det på ditt CV förresten, inte varenda jäkla dag man kan föra kinesiska staten bakom ljuset. Din blogg gör mig glad förresten, heja kärlek!

    SvaraRadera
  4. Ser att Kina är vitt... men det stämmer inte, för där sitter jag och läser din blogg! blogspot.com är spärrat i Kina (likaså Facebook), men med bra VPN-anslutning fixar man det mesta!

    /Johan

    SvaraRadera
  5. varnea jävla land förutom afrika o andra fattiga länder.. det blir inte lika lätt att riskera livet och flytta ner dit för att tillfredsställa dig calle... jag ska sitta i en liten lerhytta medan melisen stormar byn och automatelden smattrar och viner genom vägg o halm.. MEN, det skall göras

    SvaraRadera
  6. 90% av de konstiga länderna som besökt bloggen är förmodligen svenskar som sitter på proxys. Så jag skulle inte vara så glad om jag var du =(

    SvaraRadera
  7. Killen ovan mig: Ha! Varför skulle det vara så? Vilka "konstiga" länder? Du är konstig. Alla konstiga människor håller på med proxy. Dom tror att någon BRYR sig vad just dom gör på internet. Ha!

    SvaraRadera
  8. Jag läste dig när jag var i Tanzania...

    /Jocke

    SvaraRadera
  9. Qvinnan ovanför mig: Det är fler som surfar via proxy och VPN-tunnel nu än någonsin förut. Att någon jävel i indien sitter och läser den här bloggen är lika troligt att någ sitter via en VPN i indien, om inte mer troligt.

    SvaraRadera
  10. Nämen såklart! Inga svenskar bor ju i Indien...

    SvaraRadera
  11. Nämen så klart, ingen använder sig av proxy eller VPN....

    SvaraRadera
  12. Meh, jag bor i nederlanderna och laser din blogg i princip varje dag, varfor syns inte jag for?! :)

    SvaraRadera
  13. Jasså. Sitter den någon liten jävel på Grönland och läser alltihop? Och Alaska. Jahaja. Där ser man. Ja så kan det vara.

    SvaraRadera
  14. Hahaha vad kul!! Det är en sådan pappa som man vill ha eller redan har.

    SvaraRadera
  15. Spanien är vit trots att jag med jämna mellanrum läser din blogg därifrån..

    SvaraRadera
  16. Florida har...laser varje dag..

    SvaraRadera
  17. Känner spontant att Haiti blir svårt att fylla. Känner inte så många som bor i Port au Prince // Dunis

    SvaraRadera
  18. Jag bor i Paris och jag läser din blogg varje dag, så du kan måla grönt över Frankrike också, eller i alla fall över Paris!

    SvaraRadera
  19. Hej hej! sitter i Qatar och läser din blogg. Kan inte riktigt se på kartan om landet är grönt eller inte, men nu vet du iaf.

    SvaraRadera
  20. Jag läser från Rwanda i alla fall så där kan du fylla i ett land till på din karta, Calle!

    SvaraRadera
  21. jag läser från libanon så det kan du också fylla :D

    SvaraRadera
  22. Läste från Tanzania när jag var där :)

    SvaraRadera