onsdag 5 augusti 2009

Nattpruttarna

Jag somnar alltid efter Anitha. Ligger och tittar på film eller kollar bloggar och så. Ibland händer det att hon...janivet... pruttar.

Just nu sitter jag i soffan, och för fem minuter sen hände det igen. Hon hade sina fötter i mitt knä för att jag skulle massera dem. Jag tittade på Nyheterna. Och plötsligt - snabb fjärt. Inte så lång, men hög. Som när man river av en bit kartong. Jag tittade mot henne och fnissade. I samma ögonblick slog hon upp ögonen. Hon väckte sig själv med den där prutten! Med en frågande blick som sa: "Vad var det som lät?"

"DU FEEEEEEES! HAHAHAHAHA!" skrek jag.

Min älskade Oompa Loompier.

19 kommentarer:

  1. Att vakna av en fis är ju okej. Det måste vara tråkigt att vakna av att man kräks. Då skulle man bli förvånad.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, stackaren. Försvarade hon sig eller bara skämdes hon lite?

    SvaraRadera
  3. Har ni redan börjat fisa varandra i öronen?

    SvaraRadera
  4. När man börjar fisa tillsammans så är det en enda lång utförsbacke som återstår. Kanske har du inte upptäckt det än, men det brukar inte slå fel. Tyvärr.

    SvaraRadera
  5. Låter som Robin Williams story om sin fru från Good Will Hunting.

    SvaraRadera
  6. Eh, är ni en samling idioter eller? Det är väl ändå en stor skillnad på att medvetet fisa inför varandra och att råka fisa i sömnen? Fisa i sömnen gör alla människor, tack och lov är det ganska sällan som det sitter en vaken människa bredvid.

    Aaargh, Calle. Jag blir uppriktigt förbannad över vilka idioter till läsare du och din bror har.

    SvaraRadera
  7. Calle, var ska man tatuera sig i Sthlm? Motivering?

    SvaraRadera
  8. hehe, din blogg är klockren!

    SvaraRadera
  9. första kommentaren6 augusti 2009 kl. 02:43

    Haha, exakt samma sak har hänt mig med min lilla söta sambo som aldrig någonsin fiser eller rapar medveten. Och det är så gulligt och mänskligt oskyldigt att man bara smälter. Det är väl mysigt när man får de känslorna av en liten fjärt. =) *hick*

    SvaraRadera
  10. FYFAN VAD VIDRIGT :S:S:S:S VAD ÄR DET FÖR JÄVLA NEANDERTALARBRUD DU HAR SKAFFAT

    SvaraRadera
  11. MJ;

    Man ska tatuera sig hos Erik Lööf på East Street Tattoo!

    SvaraRadera
  12. Du är äcklig din jävla dvärg

    SvaraRadera
  13. Honom (Erik lööf) ska jag tatuera mig hos imorgon!

    SvaraRadera
  14. Händer mig ofta. Både att ajg råkar väcka mig själv och att jag är den oskyldiga århöraren. heh. men no biggie.

    SvaraRadera
  15. hahahahhahaha fan va kul :D jag vill också väcka mig själv med en varm, hög, blöt fjärt och undra vad fan det var som väckte mig!

    SvaraRadera
  16. Haha. Det har jag också vaknat av en gång. När jag såg på film med några kompisar och råkade somna... Jaja. Det är sånt som händer.

    SvaraRadera
  17. Såg att någon kommenterade med en utförsbacke.. tycker det låter som en pessimist. Hur underbart är det inte att känna den kärleken och förtroendet för varandra att man vågar visa inför varandra? Det är ju bara fint att man kan och vågar :D

    SvaraRadera