söndag 16 augusti 2009

Kort grej, bara!

25 kommentarer:

  1. Varför är lampan censurerad med svart?

    SvaraRadera
  2. The Man in me i bakgrunden, underbart Calle!
    Hur går det, har du fördjupat dig i Dylan än?

    SvaraRadera
  3. Fan va schysst gjort!

    SvaraRadera
  4. jag tror han blir glad! Snällt gjort! Jag hade tyckt de var riktigt kul!!

    Bra med klarläggande "statement" har inte läst din blogg så mycket...undrade...tänkte spelar väl ingen roll kan va sant o var kul även som sådan tanke.

    kram

    SvaraRadera
  5. Fan Calle, du ar sa javla harlig...jag orkar inte!

    SvaraRadera
  6. Det finns INGEN blogg som kan jämföras med din just nu. Mållös var ordet. Grymt jobbat Calle.

    SvaraRadera
  7. Tack, tusen tack och riktigt roligt! Ringde just och tackade brorsan med!

    SvaraRadera
  8. Det där var riktigt riktigt snällt gjort! Jag blev varm i hjärtat!

    SvaraRadera
  9. fyllesnack.devote.se17 augusti 2009 kl. 10:06

    du är så skön!

    SvaraRadera
  10. Snällt!

    Men vafan, du röker väl inte inomhus?

    SvaraRadera
  11. Emil. Han rökte åtminstone vid fläkten. =)

    SvaraRadera
  12. Är det här en drift med Amanda, den där blonda fjortisen som gör såna hära videos på sig själv?

    Om inte så måste det väl rimligen vara hyckleri att sätta in hennes clips på din blogg i syfte att skratta åt henne? Jag menar, det är ju samma nakna och makabra exhibitionism som ligger bakom, väl? Det där tvångsmässiga i att försöka hitta rätt pose, rätt stämningsläge.

    SvaraRadera
  13. Grymtgrymtgryyyymt!! Du är underbar Calle!

    SvaraRadera
  14. Calle du har ju blivit såå snygg!!!!

    SvaraRadera
  15. Hade inte lillbror Schulman slutat röka....?

    SvaraRadera
  16. Fan vad go du är, Callis! Puss på dig & Anitha.

    SvaraRadera
  17. haha så gulligt gjort, jag dör lite.

    SvaraRadera
  18. Jag gillar din empati, förstår dig precis!

    SvaraRadera
  19. Jag gillar verkligen dig och din blogg.
    men calle, du röker.
    Du skulle sluta den första augusti. "första dagen på ditt nya liv" remember? Ja och när jag läste det inlägget du skrev om det så tänkte jag, "ja! Men då slutar jag samtidigt. "
    just nu känns det inte rättvist att du sitter och röker och kommer undan :(
    jag har liksom haft uppehåll i 22 dagar :( :( sluta röka nu då :( (det motiverar mig)

    SvaraRadera