tisdag 11 augusti 2009

Eftermiddag i Frihamnen

Fan vad det är gött att vi gör den här grejen ändå. Det har aldrig varit så roligt och lätt att blogga som det är nu. Jag har inget behov av att vara elak mot någon längre. Jag bryr mig inte så mycket om hur många som läser TROTS att bloggen aldrig varit så här stor.

Tycker bara att det är så jävla gött att skriva ned vad jag tänker på. Och ni är ganska så snälla i kommentarsfältet och jag känner mig harmonisk och jag är kär och jag funderar på att omskära mig.

Rätt så ofräscht med förhud.

43 kommentarer:

  1. Bloggen är så mycket bättre nu! Man märker att det inte finns några ekonomiska krav i bakgrunden.. :) Fortsätt med Videobloggarna!! :D /Sophie

    SvaraRadera
  2. Det är nog Anithas förtjänst att du känner dig så harmonisk =) Ni är helt rätt för varandra. Ett vackert och mysigt par.
    Det märks att du tycker att bloggandet är roligare än någonsin.

    Ja, bort med förhuden bara. Manligt är det att våga knipsa sig i vuxen ålder. För det måste göra ont så IN i helvete då.

    SvaraRadera
  3. Hur stor ÄR din blogg då?
    Har inte sett dig på bloggportalen.

    SvaraRadera
  4. Jag är 19 år och kom för 2 veckor sedan under omskärelsepratet på radion när jag jobbade underfund med att jag är omskuren. Vet inte hur jag kunnat gå hela livet utan att fatta det.

    Måste vara för att de enda kukar man kollar på är omskurna amerikanska porrkukar och det är ungefär så min ser ut.

    SvaraRadera
  5. Har du tappat vettet pöjk?

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHAHAHAHA vilken jävla finish!

    SvaraRadera
  7. Jag är omskuren jude - och jag gillar det!

    SvaraRadera
  8. Låter fräscht. Go Calle go...

    SvaraRadera
  9. Lika ofräscht med ögonlock då? Herregud du bor inte i djungeln.

    SvaraRadera
  10. såklart! bort med den! fräschare och oändligt mkt mer hygieniskt. snyggare som ett extra plus, dessutom.

    /K

    SvaraRadera
  11. Om du omskär dig hakar jag på! Bokstavligt talat dö kött...

    SvaraRadera
  12. Gör det! Din blogg skulle gå in i en märklig episod av funderingar, läkarbokningar, operation och sedan vad fan har jag gjort tankar. Vore grymmt att få följa din resa från förhundbärare till omskuren

    SvaraRadera
  13. om man har tillgång till tvål och vatten är ju inte förhud så farligt ohygieniskt ändå. tänk på att man blir mer okänslig om man skär om sig, vilket kan vara negativt eller positivt, beror på hur man ser på det. /anna

    SvaraRadera
  14. Din dumma jävel. Ha en kniv nära kuken är ju efterblivet. Dessutom blir förhuden mindre känsligt. OCH DET ÄR INTE MER HYGIENISKT. Helvete, förhuden är ju där för att skydda ollonet.

    SvaraRadera
  15. Jag är omskuren. Blev det när jag var 16. Skönt som fan.

    SvaraRadera
  16. Har du tappat fötåndet unge man??? Behåll skinnet!!

    SvaraRadera
  17. Hur länge måste du avstå från sex efteråt?

    SvaraRadera
  18. Jag gillar alla argument om att det är så "fräscht". Stackars alla kvinnor som har män som använder det argumentet för att inte tvätta sig lika ofta.

    SvaraRadera
  19. Det är väl inget fel på förhud ? Varför skulle det vara ? Jag har aldrig sett någon som varit omskuren, och jag har sett en hel del trots min ringa ålder, haha.

    Du är alldeles härlig nu Calle, du blandar allvar och humor så bra! Det blir aldrig tradig eller trist!

    SvaraRadera
  20. Din blogg är fantastisk. Det är allt jag har att säga.

    SvaraRadera
  21. tänk på att ha smörja innan du smeker då bara.

    SvaraRadera
  22. Jag gillar könsstympning.
    Allra helst på 4-åriga afrikanska flickor med en trasig Coca-cola flaska.

    SvaraRadera
  23. suga kuk o pippa luder det är nåt som gud förbjuder men att dra skinnet fram o åter det är nåt som gud tillåter

    SvaraRadera
  24. micket osunt med hud som ar fore

    SvaraRadera
  25. hörrö du sune vad är osunt med hud som är fore som du skriver det finns väl en orsak att pickskinnet finns

    SvaraRadera
  26. Jag tycker din gumma skall föregå med gott exempel och skära bort sina blygdläppar. Det är ytterst ohygieniskt och ser mycket trevligare ut när de är borta. Allra helst om de är stora och veckiga och sticker ut mycket.
    De uppfyller ju ingen funktion, lika lite som förhud och bör därvidlag avlägsnas.
    Ta operationen tillsammans. Ni kan sälja det som skärs bort på E-Bay till ett bra bra pris.
    Jag skulle själv vara mycket stolt över en ek-ramad Carlförhud på min vardagsrumsvägg.

    SvaraRadera
  27. hej sharon varför blandar du in anita det är ju kalle som vill ta bort sitt pickskinn

    SvaraRadera
  28. Strunta i omskärelse. Du kommer bli mycket mindre känslig, bättremed förhud!

    SvaraRadera
  29. Gud. Vilken. Smärta.

    SvaraRadera
  30. til anonym. varför tror du han vill omskära sig själv nu och inte för ett tex 1 år sen?
    tänka tänka tänka...

    SvaraRadera
  31. Härligt vara harmonisk! Tror du det blir kids för er?

    /Daniel

    SvaraRadera
  32. Väldigt roligt att läsa din blogg nu, Calle!
    Håll dig i skinnet så kommer allt gå bra ska du se ;)

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  33. Av erfarenhet: omskurna killar suger i sängen, dessutom är dom penis-fixerade på ett nästan traumatiskt sett.

    SvaraRadera
  34. När ärret går upp under akten så blir det stockholms blodbad,
    /Daniel

    SvaraRadera
  35. Flirt med utlänningar, Calle?

    SvaraRadera
  36. Calle, snälla lägg ner wannabe-jude grejen.
    Det är bara tråkigt trött grej att försöka vara någonting du inte är.

    SvaraRadera
  37. Till Inga The Great:
    Är det inte du som skall suga?

    SvaraRadera
  38. folk, betänk att de flesta människor på jordens yta är omskurna. De flesta tycker det är väldigt konstigt med icke omskurna män. Minns så väl Sex and the city-avsnittet när de talade om en man som Charlotte datade som inte var omskuren och hur konstigt de tyckte det var.

    SvaraRadera
  39. varför inte testa att duscha bara? istället för att omskära sig...

    SvaraRadera
  40. sandra.Din dumme fan. De flesta är inte omskurna. kina, indien. Hallå!

    SvaraRadera
  41. låt skalpellen tala!
    förhud ä bara för nazister!
    även bögar har alltid förhud
    yuck yuck ofräscht!

    SvaraRadera
  42. kan omskurna snubbar runka då..??

    varför är ni omskurna då bor ni i saharaöknen dära det ända vattnet som går att hallicunera fram är öken hägringar..
    Är det inte bra med förhud som skyddar kuken då i mott sanden,solen och från insekterna så att det inte kommer sand inne i ollonet eller så att inte skorpionerna/sandkrypen sticker er eller nyper er kring ollonet eller så att inte ollonet brännsvid av solen,ser ut som en rostad hasselnöt .?

    SvaraRadera