lördag 15 augusti 2009

Sjukt ändå

Jag och Anitha var just ute på Moniques land på Färingsö. Åt sill
igen. Åh, vad gött. Sen åkte vi vidare mot en kräftskiva hos Monika
och Lotta och Rappe i Hässelby villastad. Håhå. Vi var lite tidiga,
så vi tänkte ta en skogsväg som låg mitt emellan de två
bjudningarna och... Ja. Ni vet. Vi gillar skogsvägar! Vi är nykära!
Kom igen! Så hittade vi ett ställe utanför Ekerö. Vi nickade mot
varandra. "Här gör vi det!"

Och just då - vilka kommer gående? Madeleine och Jonas och lilla
hunden!

Sjuk timing ändå. En helt jävla superödslig skogsväg. Calle och
Anitha som två katter i mars i en bil. Och prinsessan kommer. Av alla
människor!

Men förlåt om man är kär då! Herregud...

20 kommentarer:

  1. neeej? eller? Det där är bara för bra för att vara sant!

    SvaraRadera
  2. morgondagens löpsedel förmodar jag, När tidningarna har sin jävla nyhetstorka. "Calle Schulman upptäckt av Prinsessan" -plötslig kom dem bara där säger Calle Schulman, känd mediaprofil.

    SvaraRadera
  3. Ni kunde ju bjussat dem på en dubbel dubbelmacka in da woods!?

    SvaraRadera
  4. Haha kul om dem såg er

    SvaraRadera
  5. Madde och Jonas var nog ute för att göra "det" också. Så var ni där! Typiskt. http://pjoltas.blogg.se

    SvaraRadera
  6. hahah är det sant?!

    SvaraRadera
  7. Hej Calle! Jag har i min ensamhet suttit hela kvällen och i princip läst hela din blogg. Och jag måste bara säga att du är fascinerande! Verkligen. Damn. Go Callsingen!

    SvaraRadera
  8. Rolig historia. Du kanske borde bli författare som din bror? Hursomhelst du brukar aldrig svara mig, men gillar dig ändå på något märkligt sätt. Gillar starkt att frugan jobbar på 8an. Sverige har alldeles för många politiskt korrekta tv-kanaler som ingen varken vill se på, än mindre betala för. Vi stöter säkert på varandra ute någon dag. Cheers!

    SvaraRadera
  9. Man utför omskärelser med laser numera. Bara så att du vet!

    SvaraRadera
  10. Eftersom Madeleine inte var i krokarna av Ekerö/Drottningsholm idag så är historien påhittad. Däremot kanske ni skojade om det när ni låg där: "tänk om Madde och Jonas kommer, det vore sjukt"... Vips blev det ett påhittat blogginlägg. Skärpning!

    SvaraRadera
  11. Är kär i er, hjärta. Lyssnar du på Lars Winnerbäck? Kan du inte bara gör en liten notis i slutet på något inlägg och svara på den frågann. Älskar er!

    SvaraRadera
  12. Madde kanske tog ett smygfoto på din nakna rumpa för att medverka i din smygbildstävling.

    Eller så tänkte de "Shit vad sjukt att se Calle Schulman på en helt jävla superödslig skogsväg av alla människor"

    SvaraRadera
  13. gick och hämta sillburken när jag läste detta. sitter i min bakfylla och äter sill nu. självklart med en dubbelsnus inne.

    SvaraRadera
  14. haha, fyfan skojar du eller

    SvaraRadera
  15. ang tidigare inlägg... "gick och hämta sillburken när jag läste detta. sitter i min bakfylla och äter sill nu. självklart med en dubbelsnus inne."

    Fy fan vad äcklig du är!!

    SvaraRadera
  16. Liar liar pants on fire

    SvaraRadera
  17. jag stödjer den dubbla dubbelmacks-idéen!

    SvaraRadera
  18. Ljugarn nummer ett Calle!!

    SvaraRadera