onsdag 12 augusti 2009

Fwd: Tävling smygtagen bild.

Sitter i bilkö i den här satans jävla pisstaden som tror att de kan behandla medborgarna hur som helst. De som är ansvariga för beslutet att stänga två filer av Centralbron borde skjutas av. Men så fick jag ett mejl! En lilla såg mig alldeles nyss! Ikväll får han en bild där jag våldtäktsduschar.


Vidarebefordrat brev:

Från: villiam <villiamxx@hotmail.com>
Datum: 12 augusti 2009 16.56.16 CEST
Till: Calle Schulman <Calle@schulmangruppen.se>
Ämne: Tävling smygtagen bild.

Hej Calle

Jag var ute och åkte bil med en kompis när vi fick syn på dig i din hyrbil från Europcar. Kom att tänka på tävlingen du utlyst på din blogg och sagt och gjort, jag tog en bild på dig.
Det kanske inte syns så bra att det är du, men jag tror att du känner igen dig. Det var på Östermalm ca 16.30.
Vill du ha en adress att skicka den signerade bilden till eller?

Mvh Villiam


Med Windows Live kan du ordna, redigera och dela med dig av dina foton.

2 kommentarer:

  1. Snälla kan du inte kampanja lite och ta reda på exakt vem/vilka det är som ska torteras till döds!!

    Alltså vafaan, det är det sjukaste jag varit med om. De ansvariga måste kastreras! Ännu sjukare var det ju när skeppsbron var avstängd.. DET ÄR ETT SKÄMT!!!

    Nu kan man ju inte längre skylla på sosse-asen MEN VEM FAAN I HELVETE ÄR ANSVARIG?????

    Häng ut de förbannade asen! LÅT IDIOTERNA STÅ TILL SVARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Räknar med dig Calle - snälla gör detta - FÖR OSS LÄSARE!

    SvaraRadera
  2. Tja Calle. Trist med bilköer. Men jobbat på bron och kan försäkra dig att om de inte renoverar den så rasar den snart. Trist att behöva köpa en båt för att ta sig till söder...

    Skön blogg, sitter i Kanada och läser...

    SvaraRadera