onsdag 11 november 2009

Alla svar på alla frågor!



















23 kommentarer:

  1. tror du verkligen jag orkar kolla på detta? nah skriv tack :) orkar inte videoblogg

    SvaraRadera
  2. Håller med! Du börjar bli lat.
    Vem fan tror du bryr sig tillräckligt för att kolla på allt det här?

    SvaraRadera
  3. Den enda frågan som är riktigt intressant är vem som får "prova" nått från seglar shoppen...

    SvaraRadera
  4. Härlig video Calle! :)

    SvaraRadera
  5. Det här ska jag spara till ikväll, när jag har tränat och ätit middag och allt sånt. Då ska jag titta på det här! Längtar.

    SvaraRadera
  6. Vem kom på tysklands-skämtet(ännu mera tyskland efter att muren rivits), du eller alex? Eller kör ni alla riktigt roliga skämt både i någons blogg plus radio? Eller hoppas ni att det är olika grupper som läser bloggar vs lyssnar radio? ;)

    SvaraRadera
  7. Du/Ni är bäst! Gör min dag varje dag.

    SvaraRadera
  8. Grymt roligt, avslappnat, mysigt, ärligt och härligt. Mer av detta tack! Helt okey att det är sunkig bildkvalité men ljudet kunde varit lite högre plus att bilden frös i vissa avsnitt som enda minus. Må Ni leva lyckligt i alla Era dagar hälsar

    Erik

    SvaraRadera
  9. Tack för roliga och trevliga svar, men jag vet inte riktigt det här med dina försök att prata Örebrodialekt alltså.. hehe.

    SvaraRadera
  10. Superkul med svaren på videoblogg! Bra jobbat.

    SvaraRadera
  11. Ska kolla ikväll! :D Ser fram emot det. Älskar när ni videobloggar tillsammans!

    SvaraRadera
  12. Fy fan vad jag längtar tills jag kan kolla på det här ikväll. Men först väntar plugg plugg och åter plugg. Men tack som fan Calle och Anitha för att ni idag gör min motivation till att plugga enormt stor med detta sköna sätt att ställa frågor på. LÄÄÄÄNGTAR!!!!

    SvaraRadera
  13. Hej Calle! Du har alltså fallit för frestelsen till slut att tjäna pengar på din blogg?! Är det inte dags att upplysa tittarna att du tjänar en slant varje gång vi bloggtörstande Calle-fans klickar på dina videoinlägg? jag tittar om och om igen på dina snuttar för jag vill att du ska bli rik på ditt bloggande, annars kanske du tröttnar... Puss och Kram

    SvaraRadera
  14. TACK för att du skriver den enda läsvärda bloggen i sverige. Fortsätt så. Du och Antiha verkar vara guld för varandra! Kul att se.
    Peace out. /Felicia

    SvaraRadera
  15. Åh jag blir så lycklig av att kolla på er två! Ni ser verkligen så fruktansvärt perfekta ut för varandra!

    SvaraRadera
  16. sjukt söt tjej i videon, grrrr och mjaoo

    SvaraRadera
  17. Är Anitha från eritrea eller etiopien?

    SvaraRadera
  18. Jag tänker på Anithas något flyende svar gällande gnaget. Tänker även på Örebro. Det slår mig att min favoritbloggares flickvän eventuellt kopulerat med min favoritfotbollsspelare från samma stad. Tjerna till landslaget.

    SvaraRadera
  19. Menade så klart Rubarth.

    SvaraRadera
  20. WOA! ni säger väll till innan ni går ut i örebro hoppas jag!! Love u

    SvaraRadera
  21. Fyfan vad underbart söt anitha är!

    SvaraRadera