onsdag 18 november 2009

Tyckte väl att hon påminner om någon!



Med all kärlek.

25 kommentarer:

  1. För att båda har spretigt hår! HA HA HA HA!!!

    SvaraRadera
  2. Detta förfall går faktiskt att förklara. Det är nämligen den nya folksjukdomen BAG-IN-BOX som drabbat stackarn. Spritfetman har fått härja fritt i denna späda kropp samtidigt som motion varit totalt frånvarande dag efter dag. Skrämmande. Hoppas det kommer ett vaccin snart, har hört att åkomman är luftburen..

    SvaraRadera
  3. Elakt? Äh, vad fan det var ju roligt. Lite får man väl tåla!

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAH jag döööööööör BÄSTA!! har verkligen också "lagt märke" till hennes frilla. ser ut som att hon lagt en bomb i håret

    SvaraRadera
  5. Du! Johnny Depp är världens snyggaste kille, du kan ju inte jämföra honom med bettan. Come on a sex symbole! hahaha...

    SvaraRadera
  6. Calle, läs hennes senaste krönika i Aftonbladet om du inte redan gjort det. Väntar mig ett bra inlägg om det!

    SvaraRadera
  7. Jag bara älskar din blogg. så är det. sitter i timmar (?) och bara läser och läser. du är grym. :D

    SvaraRadera
  8. Taskigt. Jag tycker Bettan har blivit skitsnygg i håret efter Let's dance. Tänk på att hon är 60+, det kan man inte tro. Många ser ut som gummor då, men inte hon. Respekt!

    SvaraRadera
  9. Ser mest ut som Anithas foraldrar.....

    SvaraRadera
  10. Visst är de lika, men jag blir ändå lika förbannad varje gång jag ser den där sax-handen. Vilken skitfilm. Heja Blåvitt!

    SvaraRadera
  11. BYT UT EDWARD MOT HASSLE! DÅ SNACKAR VI LIKA

    SvaraRadera
  12. Kommentaren om att det skulle vara Anithas föräldrar har fått mig att småfnissa lite till och från hela dagen.

    SvaraRadera
  13. the 80´s called and want their hair back!

    SvaraRadera
  14. Ewww jag avskyr verkligen dessa gamla Let's Dance deltagare.

    SvaraRadera
  15. aaaah! tack, har också funderat över vad det är med henne....

    SvaraRadera