söndag 29 november 2009

Gnussa


Jag var på Dansbandskampen i Strängnäs igår. Märklig upplevelse. Men så varmt ändå! Äkta. Vet inte hur det ser ut på teve, men på plats är det alldeles... underbart. Jag såg folk gnussa. Vet ni vad det är? Jag läste om det. Att gnussa är att liksom gnugga sina ansikten mot varandra. Men UTAN att låta läpparna mötas. Tydligen får vem som helst gnussa - det räknas inte som otrohet på något sätt.

Och så träffade jag Amanda. Hon kom fram till mig och sa att hon läser min blogg varje dag. Blev så glad. Det händer inte så ofta att folk säger så. Tack Amanda!

4 kommentarer:

  1. Gnussade du och Amanda?

    SvaraRadera
  2. JAG LÄSER DIN BLOGG VARJE DAG!! kram puss maggan

    SvaraRadera
  3. jag vill gnussa calle

    SvaraRadera
  4. nöjet va helt på min sida. blev garanterat gladast ..även om jag inte fick smaka på något gnussande!

    SvaraRadera