torsdag 5 november 2009

Schulman Show!

Igår spelade vi in det andra avsnittet av Schulman Show. Och det känns verkligen som att vi gjorde läxan. Har tagit in synpunkter från alla håll och kanter. Och FAN vad bra det blev.

Filip Hammar är gäst och är ju helt fantastisk. Han är ju verkligen det. Markus Larsson är ett fynd och Ann Söderlund är superskön.

Och så får vi genom ett riktigt medium kontakt med en död nöjes-svensk. Visst är väl det en så kallad "must see"?

Webb-teve! Fan vad jag älskar att vi med en femtiondel av Kvällsöppets budget når fler tittare. Sen kommer webb-teve alltid vara lite fult. Men skitsamma. Allt är tillbaka till det rena innehållet.

11 kommentarer:

  1. Vad är Kvällsöppet för nåt? Aldrig hört talas om det.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr kompis men programmet är rätt svagt. Kan vara svårt att höra men jag tror det behövs.

    Tycker nog det finns en del läxor kvar att göra för er.

    SvaraRadera
  3. Om inte "nöjessvensken" är din pappa, så är du lika vidrig och smaklös som vanligt.

    SvaraRadera
  4. Alltså. Den där showen ni grejar med. Var hittar jag den? Det är det som är det skumma med web-TV tycker jag. Vilken kanal sätter jag på liksom? Även om jag tex går in på aftonbladet.se (det är där den ligger va?) så är det ju inte direkt raka vägen till web-TV och Schulman Show om du förstår vad jag menar.

    SvaraRadera
  5. Håller med om att det är svårt att hitta när det gäller webb-TV. Säg att man vill se erotik, med gammal-TV vet man att det är midnatt på TV1000 som gäller. Men webb-TV? Hur hittar man erotik på webben?

    SvaraRadera
  6. Såg första avsnittet precis. Väldigt bra faktiskt. Alex är väldigt skönt avslappnad i sin programledarroll. O andra sidan märker man att han känner Gynning sen tidigare och det är kanske därför men so what.

    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  7. JAg diggar det!
    /Alex

    SvaraRadera
  8. Jag älskade förra avsnittet, men nu när du sa att Filip Hammar är med, blev jag otroligt glad! (var med du också någon gång) :D

    SvaraRadera
  9. http://www.aftonbladet.se/webbtv/ för att komma till klippet klicka på den länken, sedan klickar ni på Nöjesbladet och sedan på Schulman Show.

    SvaraRadera
  10. Hej Calle!
    Jag tycker verkligen att ni lyckats jättebra med showen på nätet. Vem ska man maila för att få ut det på "riktig" tv? För jag kan seriöst inte förstå om någon tv-människa inte nappar på det här...
    Stor kram och fortsatt lycka till!
    Lisa

    SvaraRadera