torsdag 5 november 2009

Video!

94 kommentarer:

  1. Prenumenerar du på Menorah?

    SvaraRadera
  2. Skulle du vilja bli bästis med Markus Larsson? Om inte..Hur blir jag det?

    SvaraRadera
  3. Varför ber du inte Birro om ursäkt när du vet att du har sårat honom?

    SvaraRadera
  4. Kan du inte berätta nån rolig epidod från när du, Alex och Niklas var små? Nåt som säger något om era syskonroller och/ eller hur ni var påden tiden. Gaddade du o A ihop er mot N, satte N er på plats, gick A och N ihop mot dig, lyckades du blåsa dem båda nångång..?

    SvaraRadera
  5. Visst är Charlie mycket lik Sven Stolpe?

    SvaraRadera
  6. skulle jag och min sambo kunna få träffa dig och typ få en autograf när vi kommer upp till stockholm nästa helg? vore grymt!!!

    SvaraRadera
  7. Planerar du att vaccinera dig mot svinis?

    SvaraRadera
  8. Hej Calle! Vad tycker du är det bästa respektive sämsta med Köping? Är nyfiken eftersom att det är min hemstad.
    / Ida

    SvaraRadera
  9. Jag förstår vad Katrin menar med de hon skriver om missfall. Förstår du också? tar du till dig hennes ursäkt/förklaring?

    Hoppas att du och Anitha snart får ett plus på stickan igen! Kram

    SvaraRadera
  10. Susanne undrar om ett riktigt schysst hotell i Paris? Andra tips om den staden

    Trist om missfallet, du är B Ä S T!!! Och Anita har gjirt ett fett snyggt bord.

    SvaraRadera
  11. Har ingen direkt fråga utan måste bara säga att jag drömde att jag träffade dig och Anitha häromnatten och jag tyckte att det var så jävla tufft. Vi hade intressanta diskussioner och jag var så glad när jag vaknade ända tills jag insåg att det bara var dröm. Det var ett tragiskt uppvaknande. Hursomhelst, ni är ett härligt fint par och jag önskar er all lycka!
    Kram matilda

    SvaraRadera
  12. förlåt, ser nu att det låter illa, min ovanstående kommentar - jag menar uppriktigt att det var tråkigt att det hände er.

    Jag tycker också verkligen att du är otroligt rolig, du har fått mig att skratta otaliga gånger, tack för det.

    kramar Susanne

    SvaraRadera
  13. Vad roligt!
    Kommer inte på någon fråga men det ska bli kul.

    SvaraRadera
  14. En fråga: har du tagit reda på mer om finlandssvenskar sen förra gången ni svarade på frågor, då du påstod att finlandssvenskar "råkar vara svenskar som bor i Finland"? annars, superbra blogg!

    SvaraRadera
  15. Om inte du skämtat nedsättande om Birros döda barn, är jag i princip säker på att Alex har det. Vad anser du om det? (På 1000 apor minns jag något skämt som jag då reagerade starkt på, tyckte det var alldeles för grovt, trots att jag inte är ngn fan av Birro).

    SvaraRadera
  16. Vilka bloggar läser du? Har du någonsin känt mindervärdeskomplex gentemot alex? När ska anitha börja blogga?

    SvaraRadera
  17. Jo jag tackar! Hur är det själv?

    SvaraRadera
  18. Vilka gamla 1000aporbloggar läser du?

    SvaraRadera
  19. träffar du lilla Charlie ofta? och isf, kommer ni bra överens?

    SvaraRadera
  20. Hej! Vilket är den vackraste platsen du varit på? Tycker du är kalas, genuin och fin. Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  21. Finns det något material från 1000apor.se som man fortfarande kan läsa någonstans? Gamla bloggar eller så.

    SvaraRadera
  22. Hur kommer det sig att du inte kommer be om ursäkt till Birro eller åtminstonde visa lite ångest över det ni har gjort under en längre tid. Finns det någon förklaring varför allt blir seriöst så fort det drabbar er och allt annat kan man skoja om?

    SvaraRadera
  23. Vilken är den bästa bok du läst?
    Vilka tre saker skulle du ta med till en öde ö?
    Har du köpt någon bok av Alex i hans "skräplitteraturbutik"?
    Vem är din drömgäst i Schulman show?

    SvaraRadera
  24. Vad har du gjort i pannan?

    SvaraRadera
  25. Rann Alex vaxpropp ut tillsammans med revaxörvätskan eller fick du plocka ut den manuellt...så att säga?

    SvaraRadera
  26. hur gammal var du när du tog din första fylla, och hur gick den till, hur var det...? :)


    skööön blogg fan:P

    SvaraRadera
  27. Har du någon favoritapplikation på din Iphone som du kan visa?

    SvaraRadera
  28. Vad lyssnar du på för musik?

    SvaraRadera
  29. Vad har du för mobil telefon?

    SvaraRadera
  30. tycker du att undergroundscen i köpenhamn låter lite kittlande och spännande?

    SvaraRadera
  31. Skulle du ligga med Betty Draper om du fick?

    SvaraRadera
  32. Varför ogillar du och din bror ALex Göteborg så mycket?

    SvaraRadera
  33. Hur går det med lyssnandet på musiken jag tjatat om så jävla mycket?

    SvaraRadera
  34. Hållit dig borta från ciggen nu calle?

    SvaraRadera
  35. Öppet tider hos alex? Vill ha min morsas juk klapp signerad (skynda att älska)

    SvaraRadera
  36. Tjena Calle! Har du lagt upp några planer inför din 30-års-fest än? Är ju inte så långt kvar nu ;)

    SvaraRadera
  37. Sett Plein soleil ännu?

    SvaraRadera
  38. Mårten i Finland5 november 2009 kl. 15:38

    Har du några tips om hur man blir framgångsrik inom journalistik?

    Keep up the good work! 10+

    SvaraRadera
  39. Vem är Sveriges...

    - roligaste person?
    - smartaste person?
    - snyggaste kvinna? (förutom Anitha)
    - snyggaste man?

    /Kurt

    SvaraRadera
  40. Tycker du att schulman show är det risigaste som någonsin gjorts? Det tycker jag

    SvaraRadera
  41. Bor ni nära Texas Longhorn i Hammarby Sjöstad? Isf, vilken restaurang är grymmast; Texas Longhorn eller den där japanska som ligger på samma gata?

    SvaraRadera
  42. Vilken världsinstitutionell teori tror ni på? Realism, liberalism, konstruktivism eller post-modernism?

    SvaraRadera
  43. Ge NÅGRA tips på hur man kan få en kille intresserad? kram

    SvaraRadera
  44. Vad tycker du om kurviga tjejer? Och vad tycker du om smala?

    SvaraRadera
  45. Du verkar ha slutat röka. Strongt! Men har Alex och Amanda gjort det? I senaste frågestunden på video kom frågan upp, och då verkade det lite tveksamt. Hur är det egentligen?

    PS. Ska vi ta den där kaffen nånting?
    Hälsningar /Markus Klahr

    SvaraRadera
  46. Tycker att du verkar vara en väldigt opålitlig person, som inte respekterar andras gränser. Är det så?

    SvaraRadera
  47. Hur kommer det sej att du alltid skryter om hur många tjejer du har legat med och hur bra du är i sängen, men man hör aldrig nån tjej säga att dom har legat med dej ?

    SvaraRadera
  48. Borde det inte heta Alex schulman show och hur känns det att bli akterseglad igen?

    SvaraRadera
  49. Vad tänker du på när du hör ordet gränser?

    SvaraRadera
  50. Varför går du inte ut och debattera med Katrin?

    Beklagar missfallet!

    SvaraRadera
  51. Blir du ledsen när du tänker på att du aldrig kommer bli lika begåvad som Birro, eller Alex?

    SvaraRadera
  52. Kan du inte berätta lite om vad dina olika tatueringar står för? Om dom nu har någon tanke bakom sig..

    SvaraRadera
  53. finns 99-initiativet i något arkiv någonstans ? I så fall borde ni lägga ut det nånstans, roligaste jag nånsin läst !

    SvaraRadera
  54. Vad är livskvalitet för dig, Calle?

    SvaraRadera
  55. Tar mig rätten att ställa hela fyra frågor;

    Om du skulle bestämma dig för att skita i någon, hade du då köpt en hink, lagt på en bild på personen i fråga och sedan bajsat i hinken?

    Visst är Kanada ett jävligt skönt land ändå?

    Hur mår mustachen?

    Varför svarar du aldrig på mina mail? Har försökt skicka CV och praktikantansökan till din mail som du hänvisat till tidigare, men aldrig fått svar. Vi snackar alltså 14-15 mail här. Du hade gillat mig. Jag kan jobba hårt och engagerat. Också är jag jude.

    SvaraRadera
  56. Calle, nämn följande:

    1. Din absoluta favoritskådis i världen

    2. Din absoluta favoritserie på TV

    3. Din absoluta favoritfilm i världen

    4. Din absoluta favoritkomiker (svensk)

    Om det går trögt så kan du svara med en topp-tre-lista hehe!

    Keep up the good blogin'!

    SvaraRadera
  57. bäst respektive sämst med åland som du uppfattade när du hängde lite där tidigare? :)

    SvaraRadera
  58. Du har blivit underbart skön och lung sen du träffa Anitha.
    Vad tror du hon gör för att plocka fram dina bästa sidor?

    SvaraRadera
  59. Nu har jag kommit på en fråga! Jag har uppkörning på måndag, vad är det viktigaste att tänka på innan? Jag är så jävla nervös så jag förstår inte hur jag ska kunna klara skiten

    SvaraRadera
  60. Jag har undrat det här länge.. är bilden på dig och Alex nakna och kör bög-greppt for real? Jag ligger vaken om nätterna och tänker på detta! Det är sant! /Caroline

    SvaraRadera
  61. Om du är nervös nu kommer der gå jättebra. Då hinner kroppen vänja sig vid nervositeten och du blir heltlugn när du väl sitter där.

    SvaraRadera
  62. Varför har du inte Jespers blogg till höger under ''Calles Bästa''?

    PUSS! //Anonym

    SvaraRadera
  63. Eftersom du berättade om att du lyssnat på Anithas tjejsnack när hon och hennes väninna sagt hur skönt det var med stora kukar, och hur hämskt det var med små, så antar jag att du har en stor kuk. Har jag rätt?

    SvaraRadera
  64. Jag har läst alla kommentarer och känner mig lite tveksam. Om du nu menar allvar med att du med den här bloggen vill ta avstamp i en snällare och godare Calle. Varför gör du inte bara upp med det gamla och ber Birro om ursäkt? Oavsett om du skämtade om hans missfall eller inte så hånade du ju hans sorg. Det vet vi ju alla. Vågar du inte eller tycker du inte att han förtjänar det?
    Helt enkelt; Varför inte?

    SvaraRadera
  65. Tja!

    Spela i AIKs a-lag i fotboll eller bli konsernchef i Schibsted, vilket väljer du?

    SvaraRadera
  66. Vad gör Marcus Birro till dålig författare varför tycker din mamma att han är det?

    SvaraRadera
  67. Favoritlag i premier league i England?

    SvaraRadera
  68. Jag fick också missfall i min första graviditet, men därefter gick det bra två gånger och jag har nu två underbara barn. Hur känner ni inför kommande graviditeter? Känner ni er extra nervösa nu eller vågar ni tro att det kommer att gå bra till slut (vilket det gör!)? Kommer ni att berätta om graviditeten tidigt nästa gång också, med tanke på vad du skrev om att våga känna glädje och inte vara rädd för att framstå som "misslyckad"?

    /Karin

    SvaraRadera
  69. MEn för helvete KARIN Du kan väl inte garantera att det går bra till slut!!!
    Din jävla idiot! Bara för att du har fått två barn betyder inte att det lyckas för alla!!!

    SvaraRadera
  70. Bugar och niger för dig och din supertjej. Att ni går ut och berättar om ert missfall är otroligt stort. Det enda det talas om är hur alla bara blir gravida "såå fort" "såå lätt" och hur fantastiskt allting är som om hög fertilitet och att fostret utvecklas rätt ska vara någon bragd. Att du som man dessutom kliver fram och beskriver din sorg och dina känslor är imponerande. Frågan är enkel: Vad fick er att besluta att faktiskt tala öppet om det som hänt?

    SvaraRadera
  71. Calle, hade du kunnat dö för Anitha?

    SvaraRadera
  72. Har Anitha haft någon homosexuell upplevelse?

    SvaraRadera
  73. va du riktig haffare i tonåren?

    SvaraRadera
  74. är det inte din tur att skriva en bok snart? inte för att jag jämför dig och.. eller jo det gör jag nog.

    SvaraRadera
  75. Skulle du vilja bo i en cell på 8 kvm i ett fängelse i två veckor där allt är av plåt och järn och som har sten sängar utan bäddmadrass? Skulle du det? VA? Inte vi heller, men vi måste.. Tycker du synd om oss? Kram/Piotr & Clémens!

    SvaraRadera
  76. 2. Hur tycker du att det låter när nån äter banan? (visa gärna med ljud och rörelse)

    3. Kan du kolla in i kameran och säga något fint till din trognaste läsare (Hassan/jag)

    4. Vad skulle du helst heta mellan Per-Arne och Roger?

    SvaraRadera
  77. Hur tror ni det kommer gå för DIF i superettan?

    SvaraRadera
  78. Jag kanske totalt har missat det bara, men hur träffades du och Anitha? :)

    SvaraRadera
  79. Calle! Var har du gjort av din armbands/smyckes samling från tidigare tjejer? Om du inte har slängt den har du ju en billig julklapp till Anitha iallfall!

    SvaraRadera
  80. är anitha aik:are? för övrigt är hon världens vackraste kvinna!

    SvaraRadera
  81. Om det bara fanns två alternativ, att alla människor i hela världen bodde i sina ursprungliga länder, eller att alla gränser var öppna och folk bodde helt blandat, precis var de ville, vad skulle du välja?

    SvaraRadera
  82. Kan inte du slänga upp din favorit-playlist i Spotify? Vore kul!

    SvaraRadera
  83. Har ni någon gång gjort högskoleprovet och vad har era resultat varit?/Sanna

    SvaraRadera
  84. Är du också gnagare, precis som din bror? Och hur kommer det sig att ni håller på nåt sådant vidrigt som aik?

    SvaraRadera
  85. Var i Örebro hängs det vid besök?

    SvaraRadera
  86. Vad tycker du om general white-cirkeln (alltså hur prillorna är upplagda)?

    Fortsätt kampen för snuset. Låt dig aldrig kuvas.

    SvaraRadera
  87. vad är det mer exakt du jobbar med för tillfället?

    SvaraRadera
  88. Såg just Schulman show och tänkte på det ni pratade om att alla realityprogram är fejkade. Har du sett Inlåst som gått på Tv4 (det om x antal typ 15-16-åringar som får sitta inne på ett fängelse tillsammans med ex-fångar för att försöka ordna upp sina liv)? Isåfall, vad tyckte du om det? Är inte det ett av de bästa programmen som gått nu i höst? Och skulle du säga att det också var fejkat?
    Puss o kram

    SvaraRadera
  89. Hur lyckades du sluta med heroin?

    SvaraRadera
  90. Tja Calle! Hoppas ni kör videobloggen på eran balkong :) Isånna fall visa utsikten från eran balkong där ni sitter och smuttar vin hela dagarna ;) Brukar du vara på Max i Sjöstaden?

    Hälsningar Henke

    SvaraRadera