tisdag 17 november 2009

Han tog över

Jeppe. Den jäkeln. Han är vår klippa här på bolaget. Filmar allt och klipper allt och jobbar som ett djur. Och så har han det ganska gött, verkar det som, på fritiden. Han lever nu som jag gjorde för ett par år sen. Festar och grubblar och festar och tjejerna älskar honom.

I helgen var han i Wien. Satt ensam på ett pilsnerpang som det hände att jag gjorde när det begav sig. Servitören gav honom en lapp. Den var från en tjej som skrev sitt nummer. Jeppe, den sköningen drack ett par öl till. Ringde tjejen sen. Gick ut och festade med henne på obskyra klubbar i en främmande stad. Och lägrade henne sen i hennes enrummare mitt i stan.

Jeppe. Den jäkeln. Jag ser på honom och jag ser mig själv. Han har det gött nu. Sen tröttnar han på det där och går vidare. Men just nu! Hå hå. Han har det gött. Här är hans blogg.

16 kommentarer:

  1. Schulman, vill du ha lite tips på hur man steker? Hur du blir en RIKTIG sturep:are!

    http://bratguide.blogg.se/

    LÄS!

    SvaraRadera
  2. Jag hade också velat testa på det där livet, men det var så svårt att få till det när alla tjejer bara skrattade mig rakt i ansiktet och skrek rakt ut att jag är ful.

    SvaraRadera
  3. Du är så jävla patetiskt genomskinlig. Det här inlägget handlar inte om Jeppe det handlar om dig. VI FATTAR. Du har haft sex. Det har nog alla.

    SvaraRadera
  4. Själv är jag ensam, tråkig, ful, dum i huvudet och kommer förmodligen ta livet av mig innan 25. Men kul att nån har roligt i alla fall.

    SvaraRadera
  5. fan vad sonkig han ser ut

    SvaraRadera
  6. Din patetiska lilla fjant. Om du vill ”skryta” med dina knull och dina resor, så gör det. Göm dej för fan inte bakom någon anställd som inte förstår bättre. Ditt bloggande når ständigt nya lågvattenmärken och det hoppas jag att du firar med att ge Anitha en ny bajskorv i kväll.

    SvaraRadera
  7. Haha, kidsen alltså..

    SvaraRadera
  8. alltså, vad är det för haters som samlats här? förr var det sån skön härlig stämning bland dina läsare.. I want it back!

    SvaraRadera
  9. Som du hade velat vara rättare sagt..håhåjaja

    SvaraRadera
  10. jepser är NOM-NOM-NOM! säg till honom att glömma kerstin från wien, packa kappsäcken och komma ner till göteborg, det hade varit gött! /kim

    SvaraRadera
  11. Kan hålla med om att det strömmat till många haters på sistone. Jag tror det var för länge sedan sist vi fick en rejäl penisbild att beskåda. Skrid till VERKET!

    SvaraRadera
  12. Kanske om du ber Birro om ursäkt?
    Då blir nog alla snälla igen

    SvaraRadera
  13. alla haters är nog en och samma person.
    Ja jag vill btw så ha jeppe.

    SvaraRadera
  14. Vi är minst två. Det är nog inte så svårt för dig att få jeppe, han är rätt slampig.

    SvaraRadera
  15. Tröttnar man verkligen på det där livet?
    Jag ser inget slut på det.

    SvaraRadera
  16. Patetiskt jag skrattar så jag dör ! Ha ha Calle sitter och leker att han är en snygging och hö hö vilket häftigt liv han levt men nu är han mogen och vuxen...Vem fan försöker psykot lura ? Inte mig iaf. Notera att jag inte skrivit något av inläggen tidigare !

    SvaraRadera