torsdag 5 november 2009

Stämmer det?



Jag har hört det förut. Men stämmer det? Är vi lika?

39 kommentarer:

  1. Han är begåvad intelligent och vältalig, så helt klart nej.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja, det stämmert ju! Coolt. :)

    SvaraRadera
  3. Yes, you are! And yes, we can!

    SvaraRadera
  4. Varför tog du inte en bild där du gjorde samma min?

    SvaraRadera
  5. Nej, det kan jag nog inte hålla med om... öronen då möjligtvis.

    SvaraRadera
  6. Sluta med sånt här trams.
    Bemöt kritiken angående vad du gjort mot Birro i stället.

    SvaraRadera
  7. Ja, du har ju en svart mans läppar.

    SvaraRadera
  8. Ett par timmar i solariet, sen är du där...;-)

    SvaraRadera
  9. varför vill du inte rita av praktikant-amanda?

    / jennifer.
    juennifer.devote.se

    SvaraRadera
  10. Ja ni är faktiskt lite lika. :)

    SvaraRadera
  11. Haha, Ja!! Herregud, kungligt Calle ;)!

    SvaraRadera
  12. Alla kan vara lik nån bara man har lite av samma min och uttryck.
    Jag är tjej men på en bild påminner jag väldigt om Eminem för båda hade huva och såg liksom över axeln.
    Så nja, du är inte överlik el president.

    SvaraRadera
  13. Jamen det stämmer ju!! Fast blicken är inte den samma...

    SvaraRadera
  14. Jag är fan beredd att ge dig den!

    SvaraRadera
  15. JÄVLAR!!!! det har jag aldrig tänkt på, iallafall på de bilderna är ni sjukt lika varandra :D

    SvaraRadera
  16. Viktor har koll. Visst är ni lika!

    SvaraRadera
  17. Har aldrig tänkt den tanken men nu nu måste jag säga ja, jaa ni är lika varandra. Hälsn. Monika

    SvaraRadera
  18. Jag tycker att du är skitlik Steve-o från Jackass. Ni skulle kunna vara bröder på riktigt!

    SvaraRadera
  19. haha men bara på den bilden tror jag

    SvaraRadera
  20. CALLE,
    VAD HÄNDE MED BLOGGTÄVLINGEN?
    Man skulle skriva in sin blogg, och du skulle göra en topplista med de typ tio bästa.
    Men det blev aldrig någon?
    VI VILL HA EN TOPPLISTA! :)

    Ps. Jorå, visst är ni lite lika!

    SvaraRadera
  21. Bortsett från att Obama kniper med munnen som en ilsken tant så, ja, det finns likheter!

    SvaraRadera
  22. Han är ju en apajävel. www.ilovefruit.blogg.se

    SvaraRadera
  23. Nja lite. Men snarare John Cryer i 2 and a half men:

    http://www.theouterlimits.com/castcrew/stars/john_cryer.jpg

    SvaraRadera
  24. Ha, ha, ha. Calle - I love you! Nej, har aldrig tänkt på att ni skulle vara lika.

    SvaraRadera
  25. På just den bilden är ni lite lika faktiskt!

    SvaraRadera
  26. jag gillade din blogg innan...men nu ar den skit..har e lie inspiration...jag bjuder

    SvaraRadera
  27. Hej Calle!

    Jag har länge följt din och din brors blogg, jag följde efter er till respektive nya bloggar efter att 1000apor olyckligtvis gick i graven men har aldrig lämnat en kommentar men jag tänkte göra det nu.

    Jag skulle först vilja beklaga din och din flickväns sorg, det är verkligen fruktansvärt och jag är ledsen för er skull samtidigt som jag tror på att det som inte dödar härdar och har själv fått två missfall under samma år. Jag tror och hoppas att ni kan skapa ett nytt litet liv om ni vill det. :) Såklart!

    Sedan så får jag passa på att berömma dig för hur du skriver, du är magisk! På riktigt alltså.

    Skickar massvis med kärlek och respekt, peppning och en jävla massa power till dig! Kriga vidare och sluta för fan aldrig att blogga!

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  28. Jo, lite kring munnen stämmer det allt!

    SvaraRadera
  29. Nej ni är inte lika. Du ser ut som en trött sopa och Obama som en lsyande stjärna.

    SvaraRadera
  30. WTF, ja det är ni faktiskt :O

    SvaraRadera
  31. Ja, faktiskt.. På vissa bilder är ni riktigt lika! Vilken merit! Att vara lik Obama!! :)

    SvaraRadera