torsdag 19 november 2009

SMS-roulette är tillbaka!


SMS-roulette kommer tillbaka med en ny och bättre säsong! Så jävla glad för det. Det är Comviq som bjuder på det här. Härligt med företag som har humor. Tack Comviq!

Jag är programledare som vanligt. Och behöver er hjälp! Vilket sms skulle vara skitjobbigt att skicka till en slumpvis vald person i telefonboken?

Vill att det ska vara socialt jobbigt, om ni förstår. Typ: "Tror du är skyldig mig 70 spänn. Skulle jag kunna få tillbaka dem?"

Vilka sms vill ni att kändisarna ska skicka?

134 kommentarer:

  1. Vi ska ha gruppsexträff och partnerbyte på lördag, ses vi?

    SvaraRadera
  2. Varför är du så jävla arg på mig jämt?

    SvaraRadera
  3. Är det lugnt om jag kommer över till dig? Jag har fått gonorré och behöver tröst.

    SvaraRadera
  4. Varför kollar du alltid bort när vi stöter på varandra?

    SvaraRadera
  5. Skulle det var ok om jag "går ner" på din syster?

    SvaraRadera
  6. Är det din pappa som jobbar på migrationsverket? Jag skulle vilja ha hjälp med uppehållstillstånd för en tjej jag träffade i Ryssland.

    SvaraRadera
  7. Tjena gubbben/gumman,

    Längesen vi sågs. Vad sägs om att dela en flaska vin på Bistro Jarl ikväll? (jobbig om man inte vill träffa personen i fråga)

    SvaraRadera
  8. "Jag skickar det här till flera personer i min telefonbok. Ni har blivit utvalda för att ni är sådana som har givit mig intrycket av att ni inte har så mycket till övers för mig längre. Vill att ni bekräftar/dementerar detta inom en timme. Annars raderas ni ur min telefonbok - och med största sannolikhet även ur mitt liv."

    SvaraRadera
  9. Jag har hört på omvägar att vi har haft ihop det det med samma person under en natt. Nu är det så att denna person har gett mig ett besök hos hud. Vet din respektive om detta besöket ?

    SvaraRadera
  10. Hej vi borde ta den där daten någon gång som vi pratade om...

    SvaraRadera
  11. "Du. Jag. En Wes Anderson-film, Japanmix och te. Måndag?"

    SvaraRadera
  12. "Sluta vara så oskön. Du vet vad jag menar."

    SvaraRadera
  13. "Klipper du pizza med sax? Tacksam för svar."

    SvaraRadera
  14. Jag såg din kille komma ut från strippklubben på Birger Jarlsgatan förra helgen

    SvaraRadera
  15. "Det här - vad det nu är - fungerar inte längre. Sköt om dig. Lova!"

    SvaraRadera
  16. "Hjälp! Jag skulle dra en smygare på tuben och sket på mig, måste av vid Stadion, kan du komma hit med ett par nya byxor, berätta inte för någon!"

    SvaraRadera
  17. Jag behöver borgensman för ett båtköp på 1,3 mille. Ok för dig?

    SvaraRadera
  18. "Ummmf!! Jag fick "feeling" här. Fick du?"

    SvaraRadera
  19. Hur många blir vi ikväll? Vill veta ifall det räcker med ett par gram, eller om jag ska ta med en hel kaka.

    SvaraRadera
  20. "HAR DU INGA SOM HELST GRÄNSER LÄNGRE? Du förstår säkert varför jag frågar. Fan i helvete!"

    SvaraRadera
  21. Jag måste sticka utomlands några månader. Om polisen kontaktar dig vet du inget, ok?

    SvaraRadera
  22. "Det går för mig!"

    "Du måste hjälpa mig att ta bort en fästing. Bara dig jag vågar fråga"

    "Shit alltså! Iphone är ju fucking amazing. Spel på mobilen!"

    "Värsta tipset! Riv lite parmesanost på pastan nästa gång. Helt annan smak!"

    "Sitter o myser med en whisky o tänker på gamla tider. Vi har haft det rätt bra du o jag, eller hur?"

    "Haha, såg just ICA-reklamen med praktikant-Jerry. Han pratar som du! haha!"

    SvaraRadera
  23. "Jag är så himla besviken på dig. Du gör mig genuint ledsen när du baktalar mig. Å sluta förneka, alla har berättat!"

    SvaraRadera
  24. Shit, tjejen har ställt ultimatum. Hon vill ta mig i tvåan med strap, annars är det finito. VAD FAN SKA JAG GÖRA?! FAN HELVETE OCKSÅ

    SvaraRadera
  25. Träffade precis din farsa utanför mitt jobb. Vi pratade jättelänge. Vad härlig han är! Alltså. Jättehärlig. Fräsch liksom... full av liv...

    SvaraRadera
  26. Tack för senast! Det var ju... kul. Typ.

    SvaraRadera
  27. "Jag har nyss pissat ner mig, har du ett par trosor/kallingar att låna?"

    SvaraRadera
  28. Jag beundrar din kropp.

    SvaraRadera
  29. Jag hörde att du låg med *Personen som skickar SMS'et skriver namnet på sitt EX*. Ska jag få mina 20 spänn eller?

    SvaraRadera
  30. Jag har fått höra att du snackar skit om mig. Vad F**N har jag gjort dig?!

    SvaraRadera
  31. Vet inte om jag missuppfattade situationen, men senast vi sågs var det som att du klädde av mig med blicken.

    SvaraRadera
  32. "Goda nyheter! Jag ska bli mamma/pappa!"

    "Läser Sagan Om Ringentrilogin. Vilken fantastisk värld Tolkien skapade, man får rysningar."

    "Du kanske märkte att jag gått ner rätt mycket i vikt förra gången vi sågs. Jag mår verkligen inte bra."

    "Sådärja, nu har man haft Svininfluensan. Det var inte så farligt, som en svår förkylning. Men sjukt mycket diaréer!"

    "Tv-pejlingen ringde på dörren förut. Jag bad dem att dra, jävla losers. Sen kollade jag på SVT bara för att jävlas ;-)"

    "Salem al Fakir är helt makalös. Vilken SOUL!"

    SvaraRadera
  33. "du var skyldig mig 20kr parkeringsböter? ska vi säga en öl på sturehof ikväll så är vi kvitt?

    SvaraRadera
  34. Hittade precis min g-punkt. Den satt faktiskt i röven!

    SvaraRadera
  35. "Jag har fejkat att jag gillar dig i alla år men nu vill jag med glädje be dig dra åt helvete"

    SvaraRadera
  36. finns det någon anlednng till varför du inte har accepterat min friend request på facebook? ...

    SvaraRadera
  37. Tycker att Fredrik Virtanens gamla sms från bloggen är helt oslagbart; "Det har fastnat ett litet, litet grillchips i min anal"

    SvaraRadera
  38. " Har du hört myten om jordnötssmör? Jag provade med grannens hund, fyfan va han gilla de. Jag med för den delen."

    SvaraRadera
  39. Jag har dessvärre blivit testad positiv :(
    Du bör nog kolla upp dig du med. Ledsen för detta och vi håller det här lite hemligt med tanke på min fru/man.

    SvaraRadera
  40. Tjena, var för jävla full igår och råka gräva ner mina nycklar i din trädgård. Är de ok om jag kommer och hämtar dom nu?

    SvaraRadera
  41. Du ska bli pappa...

    SvaraRadera
  42. Vill du följa med på bio imon och se den nya hyllade pixar animation filmen "Upp"?

    SvaraRadera
  43. Jag kan inte hänga med ut på en öl, jag kan inte missa Paradies Hotel.

    SvaraRadera
  44. Få inte panik nu, men har du nån jävla aning om hur fasen man får bort blod/blodfläckar från soffan?!?!

    SvaraRadera
  45. "Ville hellre hört det direkt från dig."
    "Linda har berättat allt. Är så jävla besviken på dig."

    "Tänkte precis på dig. Blev lite kåt."
    "Ska vaxa muffen. Landningsbana eller ta bort allt?"

    "Jag har AIDS. Orkar inte snacka mer om det."

    SvaraRadera
  46. Förlåt för sist, jag blev för full, jag vet.. Det var dumt att föreslå porrfilm som "uppvärmning". Ses ikväll?

    SvaraRadera
  47. Håller på att rensa bland mina kontakter i min telefon och låter därför alla få chansen att skicka tillbaka ett sms med en bra anledning för att få vara kvar i min telefon. Vad är din anledning?

    SvaraRadera
  48. Calle, jag har börjat blogga nu! Minns att du sa att jag borde skriva, men jag ansåg det lönlöst. Har fortfarande svårt för att hitta något unikt spår att skriva på... Men det kommer väl. Ha det fiiint! /Hanna Klintenheim Hansson

    SvaraRadera
  49. Kan du be din syster/bror ringa mig? Jag kan ha glömt min plugg hemma hos henne/honom...

    SvaraRadera
  50. Jag vet vad du har gjort! du är nu raderad från mitt liv.

    SvaraRadera
  51. Alltså, du är jättetrevlig, men jag har inte SÅNNA känslor för dig. Hoppas vi kan vara vänner ändå?

    SvaraRadera
  52. jag tänkte på dig när jag onanerade idag

    SvaraRadera
  53. Sprang på din mamma innan, hon är rättså skön alltså. Skulle jag kunna få hennes nummer?

    SvaraRadera
  54. jag tanker ta mitt liv, och det ar ditt fel!

    SvaraRadera
  55. Lyckades skicka ett internt skämt till fel person i telefonboken. Innehöll mer men rundar av det med:

    Jag är en hasch-slampa

    SvaraRadera
  56. Kan du ta med analpluggen nästa gång du kommer över.

    SvaraRadera
  57. "Hörde att du har blivit singel.
    Hör gärna av dig om du har lust att hitta på nått någon kväll. Kram"

    SvaraRadera
  58. Hej.Har suttit & tänkt på en sak och jag måste bara fråga dej. Det känns som att du tittar i smyg på min flickvän varje gång vi ses, tänkte ta det med dej innan vi får problem, hur ligger det till?

    SvaraRadera
  59. Alltså jag är inte dum. Jag märker att du stöter på mig. Men du vet mycket väl att jag är i ett förhållande. Sluta!

    SvaraRadera
  60. Hade en riktigt skön dröm om dig inatt, ska inte gå in på detaljer =) men jag log när vaknade.

    SvaraRadera
  61. jag är ledsen. visste inte att det var en släkting till dig. om det är en tröst så använde vi skydd.

    SvaraRadera
  62. fick biljetter till premiären av shrek 5, ibland är det skönt att var kändis, ska vi gå?

    SvaraRadera
  63. Snuten ringer tydligen runt och frågar om nån knarkgrej jag gjorde i somras, kan vi ta en lunch i morgon och snacka ihop oss om mitt alibi?

    SvaraRadera
  64. Du ska skicka ett sms där du låtsas att du skickar fel och att det egentligen ska till Anitha. Och det ska vara mycket privat innehåll. Fattar du? Tex:
    "Ja. Eller så ses vi senare hos barnmorskan?"
    Sen när du får ett frågande svar ska du verka förtvivlad typ "Sorry, fel!!!!"

    SvaraRadera
  65. Tjena jag tänkte bara säga att jag tänkte besöka dig igår, men du var inte hemma. Halkade och bröt lårbenshalsen på din gård så ambulansen fick hämta mej. Kommer lämna in en stämningsansökan på dej nu för att du inte sandat skiten!!!!!!

    SvaraRadera
  66. Ja visst har..(namn på personen man skickar till).. gått upp en del i vikt.

    SvaraRadera
  67. Vinkade till dig på stan häromdagen. Varför vinkade du inte tillbaks? Vad i helvete har jag gjort dig egentligen, om man får fråga? Jag vet att du såg mig.

    SvaraRadera
  68. Tja hurrö! Min morfar tycker du verkar vara sååå trevlig, och efter hans fru dog så är han så ensam. Han undrar om du har lusta att ta en fika med honom eller göra nåt annat? skulle va jävligt schyst av dej! hör av dej!!!

    SvaraRadera
  69. Tjena kompis! Du jag ska ha familjeträff i stan nästa fredag!Då huset är fullt här så undrar jag om jag och tjejen kan få sova hos er!?? och om det går låna bilen på lördag??? tack som fan isåfall!! RING MIG!!!!

    SvaraRadera
  70. "Fan. Jag sprang nästan på (person man skickar smset till) tidigare. Tur att han/hon inte såg mig! Orkar inte med den jäveln."

    "Jag saknar dig! Väldigt mycket. Kan vi inte ha myskväll? Titta på Robinson och käka glass. Jag bjuder!"

    "Kan du inte bara be om ursäkt så vi kan lägga det här bakom oss? Det var jävligt illa gjort men om du kan erkänna ditt misstag kanske jag kan bli intresserad igen."

    "De nya bilderna på dig är jättefina. Du är skitsnygg nu när du har gått upp några kilo i vikt!"

    SvaraRadera
  71. Hur i helvete kan man tycka ett företag som Comviq är BRA? Köper du bilar som bara fungerar ibland också?

    Ryck upp dig nu och sluta bitcha för dåliga mobiloperatörer.

    SvaraRadera
  72. Schysst klipp jag såg på dig igår på redtube!

    SvaraRadera
  73. Skickade ett inlägg på Facebook till dig för ett tag sen. Fick dessvärre inget svar.. Har jag gjort nåt eller??? Man börjar ju fan undra!!!

    SvaraRadera
  74. Faan vad skönt att det är tillbaka!

    SvaraRadera
  75. Nej, nu raderar jag dig!

    SvaraRadera
  76. SD på väg in i riksdagen, yes!

    SvaraRadera
  77. löneförhandlade idag, nu ligger du i lä skulle man kunna säga.

    SvaraRadera
  78. "Pinsamt, läste precis en artikel om en kille som legat med 100 personer, den gränsen passerade jag för år sedan, vad gör han på dagarna egentligen?"

    "Sitter på tuben, fyfan vilket äckligt småfolk som glor med sina tomma blickar. Varför kan inte alla vara som jag?"

    "Har du tänkt på en sak, jag är verkligen en helt fulländad människa. Bara en tanke, du är också helt ok"

    "Insåg precis att Kissie är en väldigt intilligent människa, vi alla borde bli mer som henne, tycker inte du det?"

    "Låg naken med två killar i en soptunna igår, kanska äckligt, men rätt så mysigt."

    "Sitter i bilen på väg till Härnösand som är residensstad i västernorrlands län, men det visste väl en påläst kuf som du"

    "Jag kom att tänka på en sak, du är inte särskilt attraktiv, det kan inte vara lätt?"

    SvaraRadera
  79. sluta ge ut mitt hemnummer till alla! ok?!

    SvaraRadera
  80. jo....eh....det är så att jag fick besked av doktorn i eftermiddags,jag tycker att du skall gå och testa dig, bara för säkerhets skull.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  81. Min AA-sponsor har gett upp. Kan du tänka dig att ställa upp?

    SvaraRadera
  82. Varför blev det aldrig nånting mellan oss?

    Hej jag är pakkad (ska stavas fel) är det ok om jag sover hos dig? lovar att inte göra nått du inte vill

    SvaraRadera
  83. jag älskar sms-rouletten
    roligt av comviq att haka på igen

    SvaraRadera
  84. Inte för att vara snål eller så, för jag har pengar, det vet både du och jag. heh. Men hur kommer det sig att alltid jag får betala?

    SvaraRadera
  85. Du, om polisen frågar kan du väl bekräfta att du lånat ut en halv mille till mig? Berättar senare, blev lite bråttom nu.

    SvaraRadera
  86. Goda nyheter! Jag har äntligen blivit antagagen i Sverigedemokraternas partistyrelse

    SvaraRadera
  87. asså jävlar va kassa ni här, får ju skämmas. Är det inte roligare människor än såhär som läser calles blogg

    SvaraRadera
  88. "Även om vi inte är så bra vänner, du måste förstå att jag är rätt känd. Alltså, jag hör av mig till dig nu, och inte tvärtom."

    SvaraRadera
  89. "Hej. Har precis käkat på sturehof, skulle precis betalat men kortet var tomt. Är det okey om du sätter in nån hundring?"

    SvaraRadera
  90. Tja! Vad har du för dig? En annan har precis tjackat ett par svindyra jeans från Dolce&Gabbana. Kan mmsa en bild om du vill se!

    SvaraRadera
  91. Är det du som har mina favorit strumpor? Skulle vilja ha tillbaka dom, tack!

    När vi var ute sist, så bjöd jag dig på en 6a jäger, skulle gärna vilja ha tillbaka pengarna någon dag :)

    Hörde att din dotter inte blev lucia, tur att min fina iallafall blev det!

    SvaraRadera
  92. Har du någongång tänkt på att blåmärken smakar lite dill?

    SvaraRadera
  93. Kan jag få din autograf?

    SvaraRadera
  94. "Fan, träffade på Amy Diamond häromdan, hon är rätt jävla het ändå! Visst var det du som hade hennes nummer?!"

    SvaraRadera
  95. haha ja, fast det blev pinsamt sen när han/hon kom! stönade så sjukt högt, trodde hela stan skulle vakna. tur att vi var ensamma i parken :P

    SvaraRadera
  96. Detta känns jobbigt att skicka, har nog råkat smitta dig med gonne.. men vi kan väl ses över en fika?

    SvaraRadera
  97. "Jag hörde vad som hänt. Vet inte vad jag ska säga, beklagar verkligen."

    "Ska ut ikväll, håll tummarna för ragg!"

    "Om du var tvungen att välja, skulle du då vara med i Mammas pojkar eller Paradise Hotel?"

    SvaraRadera
  98. Du, jag är ledsen. Kan inte hänga med ikväll. Är så förbannat lös i magen och har ingen lust att känna behovet av stänkskydd på krogen...
    Vi hörs!

    SvaraRadera
  99. så jävla sugen på tom och jerry kex, har du några hemma?

    SvaraRadera
  100. Jag vet allt. Och jag är skittrött på att du ljuger om det. Nu har jag fått veta sanningen och vet var jag har dig. Du behöver inte svara på det här. Bara försvinn ur mitt liv.

    SvaraRadera
  101. 500 spänn för en avsugning. På eller av?

    SvaraRadera
  102. sålde av lite aktier i vecka, har du något tips på vad man kan göra för 4000 kr? (har för mig att någon liknande var med när Alex körde med Kartin, men fortfarande.. det finns ingen bättre)

    SvaraRadera
  103. "Vet inte riktigt vad det är men känner mig bara så jävla låg just nu... Har du lust att komma över på en bit mat i veckan och snacka lite skit?"

    "Börjar bli lite desperat, inte fått något på ett tag.. Du har ingen polare på lager som kan vara intresserad?"

    "Har en aning ångest såhär dagen efter, men visst är en 17-åring ok ändå?"

    SvaraRadera
  104. känner för att hälla i mig en burk amfetamin, du vet hur det är

    SvaraRadera
  105. kom precis på världens idé och nu letar jag efter lite investerare. Glass med fitt-smak. Va säger du?

    SvaraRadera
  106. skrev en dikt och undrar va du tycker. Jag är en fisk som simmar i drömmarnas och verklighetens hav. Det är kallt och rått, mina fenor orkar inte mer. Vad tycker du?

    SvaraRadera
  107. min partner vill bli fistad av mig, vet inte om det är en bra idé, vad tycker du?

    SvaraRadera
  108. "Vad fan vill du mig?"

    SvaraRadera
  109. " Hey coach!! veckans update:
    76 cm runt midjan, vikt 74 kg. Liten fråga bara, jag har sån jävla diarré? Kissar med stjärten. Vad göra? "


    allt med bajs är skoj ~

    SvaraRadera
  110. Tycker "kändisen" skall skriva ner, smutsksta, en person och sedan "råka" skicka till just den personen. //Matty of Gotland

    SvaraRadera
  111. Hej. Tyckte det blev så stelt sist vi sågs. Vi kanske ska ta en paus?

    SvaraRadera
  112. Hej. Kände att du tittade lite extra på mej sist vi sågs. Bara så du vet så är jag INTE intresserad!

    SvaraRadera
  113. Jag har blivit våldtagen. Ledsen, men jag vet ärligt talat inte vem jag annars ska vända mig till.

    SvaraRadera
  114. Det här var droppen, jag orkar inte ha dig i mitt liv längre. Ha det så bra så hörs vi aldrig mer!

    SvaraRadera
  115. Hej!

    Jag har funderat på det som hände inatt!
    Jag gick för långt, vi skulle aldrig testat det där med grönsakerna..

    SvaraRadera
  116. Alltså, sist gång vi sågs verkade du lite "off". Vad är det för fel? Är det för att jag är mer känd än dig, eller vad är problemet?

    SvaraRadera
  117. "Du, jag tror att jag glömde mina trosor hemma hos dig sist, kan du kolla?"

    SvaraRadera
  118. "träffade björn gustavsson på stan och han är inte alls lika rolig i verkliga livet"

    "har du sett mitt nya facebook-update? så jävla roligt"

    "har du läst kissies blogg? hon är bara för mycket den tjejen"

    "om jag dog imorgon, skulle du tycka att vår relation varit tillräckligt givande?"

    SvaraRadera
  119. "hatar när jag får vinballe hela tiden"

    SvaraRadera
  120. "Är pengarna "säkrade"? Vad ska vi göra med alla cash? Sluta förresten se så jäkla misstänkt ut, du kanske sabbar hela grejen!"

    SvaraRadera
  121. Jag kan inte leva i en logn langre, jag ar homosexuell.

    SvaraRadera
  122. Ditt personnummer, tack... Ska köpa en lägenhet o tänkte att du skulle vara borgensman för lånet. OK, va?

    SvaraRadera
  123. "Ligger jävligt illa till hos (random maffia), behöver 20 lax. Kan du hjälpa mig?"

    SvaraRadera
  124. fan vad alla är tråkiga. trodde inte att calle hade så torra läsare

    SvaraRadera
  125. "Hade du haft en katt hade jag dödat den"

    SvaraRadera
  126. "HA! Du skulle sett! Drog just hem en pott på 3762kr på pokern! Jag ÄGDE! Jag bjuder i helgen!"

    SvaraRadera
  127. sms:a : Låna 1200kr

    - skicka strax därefter en ursäkt för att du skickade fel och fråga hur läget är och att ni borde hitta på något i dagarna, en laserdome kanske?

    SvaraRadera
  128. Var rätt packad sist vi sågs... har för mig att jag berättade en ganska personlig grej... i så fall, berätta det inte för någon. Tack. Förlåt om jag var jobbig.

    SvaraRadera
  129. Ringde tv4 och hörde om att delta i Robinson nästa år. De skulle höra av sig till våren om det fanns intresse. I'm in!!

    SvaraRadera
  130. Heej, jag kan tyvärr inte umgås med dig längre, det är inte det att det är fel på din personlighet, men måste tänka på vilka jag syns med i bild, synd om någon förstör mina pressbilder

    SvaraRadera