torsdag 12 november 2009

Min åsikt

Inget ont om Anders S Nilsson och Parlamentet. Eller jo, förresten. Lite ont. Han är galen för att TV4 inte låter honom ha Jimmie Åkesson från Sverigedemokraterna som gäst i programmet.

Helt rätt av TV4, såklart. Varför skulle man vilja placera den destruktiva jäveln i ett feelgood-sammanhang? Och vad får Anders S Nilsson att tro att han kan sätta sig upp mot en hel kanals policy? Mänskan sitter ju och harvar på ett produktionsbolag långt bort från TV4.

Allt är i sin ordning. Och jag älskar TV4 för att de inte ger onödig air time till vår tids största idiot.

Men mig ger de air time! Jo jo! I Malou vid halv elva. Ses där!

32 kommentarer:

  1. Jimmie Åkesson är en rädd liten pojke, som borde inse att det inte finns några monster i garderoben. Så slipper han kissa i byxan på grund av fantasier.

    SvaraRadera
  2. Nu väljer du ju att tolka det felaktigt, kritiken var ju att TV4 väljer att sända SD:s reklam, men inte låta dem synas i program. Hans slutsats var ju; Så länge TV4 tjänar pengar så är det inga problem. Han kallade dem för hycklare.

    SvaraRadera
  3. Det är bättre att låta han få vara med så alla kan se vilken idiot han är!

    SvaraRadera
  4. Klimakteriehotet måste tas på allvar Calle.
    All respekt åt dig.

    SvaraRadera
  5. Du är inte längre trovärdig i dina uttalanden efter din rasistiska och fördomsfulla attack mot Tyskland.

    Du är en större idiot än Jimmy Åkesson.

    SvaraRadera
  6. Bajskorven:
    Undra om han sitter ner när han kissar i byxan..

    SvaraRadera
  7. Jag är fruktansvärt mycket emot att stänga SD ute ur diskussioner, vissa mediasammanhang etc., pga deras åsikter. Det påminner om vissa metoder som det Tyskland du fruktar en gång brukade, Calle. Jag menar - kan de bjuda in kontroversielle Gudrun Schyman så kan de väl bjuda in Åkesson?
    /Rob

    SvaraRadera
  8. Alla tjatar om Tyskland och Birro.

    People! Take a chill pill!

    SvaraRadera
  9. Hahaha! Malou är ju fullständigt galen!

    SvaraRadera
  10. HAHA, erkänn att du är jävligt less på Bard?! Man ser det på din blick. Han avbryter er hela tiden!

    SvaraRadera
  11. Hoho! Malou är ju som en ilsken spottkobra!

    SvaraRadera
  12. Tycker följande är oerhört kul:

    jag googlade upp din blogg för att skriva något i stil med: "din blick avslöjar en förakt mot Alexander Bard", och någon har skrivit motsvarande ovan. Kul!

    Calle, kan du inte skriva ett inlägg om vad du tycker om Alexander Bard?

    Emil

    SvaraRadera
  13. Kan någon plocka bort Bard?! SNÄLLA *suck*

    Hejapå Calle, jävligt sant det du sa om att Jimmie inte borde vara med i Parlamentet, vet inte vad du tycker och tänker i allmänt, men det var jävligt smart sagt.

    SvaraRadera
  14. Vi måste ha SD och Jimmie för att någon måste våga stå upp för att vi inte vill ha den mängd invandrare vi har. De enda som är positiva till invandrare är de som bor mitt i Stockholm. Vi andra som ser problemen i verkligheten vill samma som SD.

    SvaraRadera
  15. EMIL: Är inte detta typiskt? Skriv ett inlägg om Bard. Hem och snickra mobbing osv. Trött jag blir. Bard var den enda som hade poänger i detta sammanhang. Jag börjar tvivla på Calles intelligens.

    SvaraRadera
  16. Såg dig i Malou, du är helt talanglös! Vad hade du att komma med? Ingenting! ´Marcus Biro har däremot något att säga när han är med i Tv.

    SvaraRadera
  17. fishdust@hotmail.com12 november 2009 kl. 12:06

    Hej, Calle. Kul att se dig i efter tio. Jag vill vinna SAIL RACING SYSTEM DOWN JACKET CARBON för att den skulle få mig att se biffigare ut.

    SvaraRadera
  18. Men när SD betyder intäkter i form av tv-annonser, då är det plötsligt öppna famnen...

    SvaraRadera
  19. Ämnet var väl nätmobbning på bloggar! Du och din bror har väl visat vägen i den frågan! Tala om intelligens när ni båda visar total avsaknad av sådan. Marcus Birro spelar i en helt annan division än ni!Oerhört av tv4 att ge er plats överhuvudtaget!Tänk innan ni skriver!

    SvaraRadera
  20. Tycka vad man vill om Bards åsikter, men en vass jävel är han på att argumentera.

    SvaraRadera
  21. Jag kommer rösta på SD, jag är inte rasist, jag älskar utlänningar.
    Det finns inga krav på invandrarna, dom kan gå och dra runt med sina bidrag. Utan att ens vilja lära sig svenska eller komma in i samhället.

    Jag hade en arbetskamrat som kom från fattiga förhållanden i Sydamerika och han kunde svenska och hade fast arbete med många svenska vänner. Men så blev han tillbaksskickad till sitt hemland ändå.

    Invandringspolitiken borde bli bra mycket hårdare. Därför röstar jag på SD!

    SvaraRadera
  22. Hehe lite komiskt när 4 st överklass-människor sitter och pratar om SD. Har ni ens varit i t ex Ronna(södertälje) eller rosengård? Kan tänka mig att en invandrare för er är en sån som man köper snus av nere på hörnet. Inte någon som stenar ambulansen medans ens släkting ligger och blöder på marken.

    Det finns för mycket invandrare i sverige, vi kan ju inte ta hand om dom. Välkommen till södertälje och se verkligheten Calle!

    SvaraRadera
  23. Calle, jag har kanske varit din trognaste läsare. Jag kommer fortfarande att läsa din blogg men jag tycker det är idiotiska uttalanden du gör. SD har haft reklam i TV4 men nu får inte han vara med i parlamentet, det tycker jag är jävligt fegt av TV4. De ska ju inte säga snälla saker om honom utan "roasta" honom.

    SvaraRadera
  24. Det var jag som skrev inlägget över detta. Är inte Sverige en demokrati? Vi har väl yttrandefrihet? Ja, det har vi! Men det verkar nästan inte så när Sveriges största kanal vägrar ha med partiledaren i ett program för ett parti som nästan finns med i riksdagen! Och han ska ju faaan inte uttala någon åsikt i TV heller utan vi ska bara se honom sitta där och bli "dissad". SVT lät han ju vara med i Debatt! Och Lars Ohly satt ju med i Parlamentet för någon vecka sedan, han är ju kommunist! Varför fick han vara med då?

    SvaraRadera
  25. Kunde inte hålla med dig mer! Bra skrivet! Sverigedemokraternas männiksosyn är något mörkt och hotfullt som inte passar i underhållningsprogram.

    Och detta med yttrandefrihet? Yttrandefriheten innebär att man inte kan åtala och straffa Sverigedemokraterna för att de uttrycker sina fula åsikter. Så länge de håller sig från hets mot folkgrupp. Yttrandefirheten innebär INTE att media har en skyldighet att ge Sverigedemokraterna utrymme. Speciellt inte TV4 som är en privatägd kanal. Varför skulle de vilja smutsa ner sitt mys-varumärke Parlamentet med Jimmie Å:s nassetryne?

    Om Sverigedemokraterna vill uttrycka sin åsikt så ger yttrandefriheten dem möjligheten att själva trycka upp flygblad och dela ut på stan.

    SvaraRadera
  26. Anders S Nilsson, som jag fram tills två veckor sen tyckte var en helt okej person, tycker jag nu är ett fullkomligt stolpskott.

    Han kom fram till mig och en vän när vi stod och snackade. Full och odräglig. Kläckte ur sig ena kaxiga kommentaren efter den andra. Tröttnade på honom rejält och frågade när han skulle gå därifrån. Till slut kom hans virriga och berusade sällskap (d-kändisen Anna Dabrowski) och de gick.

    Far åt helvete Anders S Nilsson. Både privat och yrkesmässigt.

    SvaraRadera
  27. Jimmy Åkesson har fått för lite kuk, det är därför han är så vrång. =)

    SvaraRadera
  28. Lars Ohly var ju med i Parlamentet. Ni tycker inte att han är kommunistiskt då. Jag vill inte att hans kommunisttryne ska smutsa ner Parlamentet.

    SvaraRadera
  29. Varför kan Lars Ohly vara med och inte Jimmie? Om TV4 kan ta emot reklampengar från SD ska Jimmie få vara med på parlamentet, dubbelmoral annars. Demokrati kallas det.

    /en som avskyr SD.

    SvaraRadera
  30. Det är på tiden att vi våga prata om vad som tycks om invandringen i Sverige Det är ju inte bra att det bara pratas i hemmen och på arbetena det pyr på många ställen Man måste tala om det vilket parti man tillhör utan att bli kallad rasist

    SvaraRadera
  31. Idioter som inte vet ett endaste dugg om något skall ej få vistas ute i etern.

    SvaraRadera