måndag 16 november 2009

Äntligen


Imorgon skriver jag på pappret som gör mig oberoende av allt förutom min egen arbetsinsats. Det känns mycket skönt. Om ni tycker att jag har bloggat lite dåligt och inspirationslöst de senaste veckorna så är det lite för att det där andra har tagit så mycket energi. Och för att jag jobbat så satans mycket samtidigt. Och för att det är november. Och för att hösten har varit rätt... jobbig. Motig.

Ändå har jag aldrig varit lyckligare än jag är nu. Anitha gör så bra saker med mig och hon säger att jag gör bra saker för henne också.

Vill att hon ska börja skriva. Blogga eller något. För ni skulle bara veta hur härlig hon är. Hur smart hon är och rolig. Empatisk. Och klok också. Men hetsig ibland. SNÄLL. Försöker övertala henne men hon säger att hon inte har något att säga som är värt att ta någons tid.

Kanske kan ni hjälpa till här? Tjata lite i fältet.

29 kommentarer:

  1. Varför kan hon inte bara få bestämma själv om hon vill blogga eller inte? Tror inte du att hon är kapabel att starta en blogg om hon själv vill det?
    Det är jävligt osexigt med män som inte respekterar ett nej.

    SvaraRadera
  2. Snälla snälla SNNNNNÄÄÄÄÄÄLLLLLLA Anitha kan inte du också blogga, bara lite? Om du inte vill ha en egen kan väl du och Calle samblogga? Ni gör grymma videoinlägg ihop.

    Lite kärlek med Calle och Anitha, varsinn sida av samma problem tex.

    Bara Lust, Inget Tvång! För vår skull, TESTA!

    Kram
    /My

    SvaraRadera
  3. Kom igen Anitha - jag läser gärna! Och spänn av Anonym nr 1.

    SvaraRadera
  4. Haha klart hon ska, otroligt svenska att inte anse sig ha rätten att uppta någons tid. Eller? Men vem är jag att tycka något.

    SvaraRadera
  5. Calle. Alla VILL inte blogga. Man kan vara en bra människa ändå. Personligen skulle jag vilja ha en pojkvän som stöttade mig i det jag ville, än en som försökte övertala mig till nått jag inte ville.

    SvaraRadera
  6. Varför tog du bort inlägget där du tog din bajskorv i händerna och visade den för Anitha?

    SvaraRadera
  7. KOM IGEN NU ANITHA! SKRIV FÖR FA AA AAAAN!

    SvaraRadera
  8. Ja! Klart Anitha ska börja blogga! :) Eller som någon sa; det vore jättekul om hon kunde gästblogga hos dig nångång ibland om hon inte vill ha en egen blogg :D Snälla, framför det förslaget till henne, tror hon kan nappa på!

    SvaraRadera
  9. vad är det för papper du skrivit på?

    SvaraRadera
  10. Vad nykter du ser ut att vara på bilderna :-)

    http://www.rodeo.net/uploads/images/37620.jpg
    http://www.rodeo.net/uploads/images/37621.jpg
    http://www.rodeo.net/uploads/images/37623.jpg

    från http://www.rodeo.net/signe/2009/11/16/saturdaypicsoverload/

    SvaraRadera
  11. Jag uppmanar dig Calle, att läsa min vän Hannas blogg, hon är en riktigt rolig en... http://hanoba.blogg.se

    Fridens liljor

    SvaraRadera
  12. Amen for jakelen Anitha, dina gast inlagg har ju varit sa himla bra. Tycker att du kan mjukstarta med att ta over lordagarna ifran Calle eftersom han e sa jlkla dalig pa dom enden. Det blir som en liten team-effort.

    tank pa det i alla fall

    kram haj

    SvaraRadera
  13. Njae, gör som du själv vill Anitha. Fast jag tvivlar inte en sekund på att du är bra!

    SvaraRadera
  14. Ja, jag skulle definitivt vara en som skulle läsa anithas blogg! :)

    SvaraRadera
  15. Har du skrivit på ett skithuspapper? Du brukar ju visa bajskorvar för Anitha, det skrev du själv i går. Nu är inlägget borta. Varför? Jo, med din mjuka ryggrad går det inte att stå för något när Anitha vrålar emot dig.

    SvaraRadera
  16. LÄTT att jag skulle vilja se vad Anitha har att erbjuda. Jag skulle definitivt pröva att läsa henne, och då jag tror att hon är grym så skulle jag bli en trogen återkomande läsare.

    SvaraRadera
  17. Klart Anitha ska börja blogga!

    SvaraRadera
  18. Jag tycker absolut att Anitha ska börja blogga IGEN. Jag saknar produktionsledaren....Do it!

    SvaraRadera
  19. Nej, för fan. Det räcker med den rundgång som redan existerar inom Schulmanklanen. Alla hyllar varandra. Inte en till i bloggosfären som ska matchas fram trots ringa begåvning. Ingen blogg-Anitha!!!!

    SvaraRadera
  20. Kör Anitha!
    Det blir skitbra. Lägg det på en bekväm nivå och skriv när du känner för det. ingen press. Jag läser!

    SvaraRadera
  21. KÖÖÖR Anitha!! :)

    Andra anonyma jävlar: ge Calle en break och sluta med era fräcka kommentarer. Det är hans blogg och den sker väl på hans villkor för fan? Spänn av!

    Calle, du är en cool dude!

    SvaraRadera
  22. Jaaaaaa, vad kul! Anitha, blidka oss!

    SvaraRadera
  23. Att blogga är som terapi för själen. Pröva Anitha!!!

    SvaraRadera
  24. anitha börja blogga, pronto!

    SvaraRadera
  25. KOM IGEN! du verkar så jävla rolig!

    SvaraRadera
  26. Jag ÄLSKADE Produktionsledarbloggen, snälla Anitha, börja blogga igen!

    SvaraRadera